خبرهای داغ:

دعوت فرمانده سپاه ناحیه میامی برای حضور حداکثری در راهپیمایی روز جهانی قدس

میامی_ فرمانده سپاه ناحیه میامی با صدور بیانیه‌ای از همگان برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.
کد خبر: ۹۵۸۹۶۰۷
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۶

دعوت فرمانده سپاه ناحیه میامی برای حضور حداکثری در راهپیمایی روز جهانی قدسبه گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ محمدمهدی اسماعیلی فرمانده سپاه ناحیه میامی در بیانیه‌ای از همگان دعوت کرد در راهپیمایی روز قدس حضور پیدا کنند.
متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار
اینک آرمان فلسطین و آزادی قدس شریف به نماد وحدت آحاد بشریت از هر نژاد، دین، و آیین در سراسر جهان در دفاع از انسانیت و آزادگی، تحقق عدالت و ابراز مخالفت با اشغالگری و ظلم و قتل و جنایت علیه ملت مظلوم و تحت محاصره فلسطین توسط رژیم صهیونیستی بدل شده است.
وضعیت فلسطین ومردم متمدن و مظلوم آن امروز در آستانه دویست مین روز از آغاز جنایات شش ماهه اخیر صهیونیست‌ها علیه نوار غزه به مصیبت بزرگ بشریت تبدیل شده است.
رژیم صهیونیستی اسرائیل همچنان به ارتکاب جنایات هولناک خود ادامه می‌دهد. کشتار نزدیک به چهل هزار نوزاد، کودک، زن و مرد بی گناه به دست رژیم اشغالگر نژاد پرست و تروریست و پیگیری سیاست زمین سوخته و ویرانی کامل نوار غزه با تخریب خانه‌های مسکونی، گرسنگی عمدی مردم تا حد مرگ تداوم داشته است.
تشدید هتک حرمت به مسجد الاقصی به عنوان نخستین قبله مسلمانان جهان، ضرب و شتم و به خاک و خون کشیدن نمازگزاران و معتکفان در این مکان مقدس در روز‌های نورانی ماه مبارک رمضان و تعدی و بی حرمتی به زنان و اسراء نه تنها در نوار غزه بلکه در کل سرزمین فلسطین این منطقه را به کشتادگاه انسانیت و قبرستان وجدان بشریت تبدیل کرده است.
بی تردید ننگ این جنایت بزرگ تا ابد برپیشانی حامیان این رژیم و در راس آن رژیم ایالات متحده آمریکا و دولت‌های غربی هرگز از حافظه و صفحات تاریخ بشریت پاک نخواهد شد.
دستگاه‌های سیاسی و تبلیغاتی استکبار و صهیونیسم جهانی دیگر قادر نیستند با خطای راهبردی و محاسبانی و نسبت دادن این مقاومت برخاسته از وجدان‌های بیدار و آزادی خواه ملت‌های هوشیار منطقه به ایران مانع از شکست قطعی شوند و همانطور که امام خامنه‌ای عزیز با صراحت و قاطعیت فرمودند"جمهوری اسلامی ایران از مقاومت حمایت و تمجید و تا قدر ممکن پشتیبانی می‌کند"
ما بسیجیان جان برکف شهرستان میامی همصدا با سایر اقشار مختلف مردم ضمن محکوم کردن جنایات اشغالگران و حامیان غربی آن‌ها دربه شهادت رساندن جمعی از مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی و پیروی از منویات امام خامنه‌ای عزیز با حضوری پرشور در راهپیمایی روز قدس آزادی قدس را فریاد خواهیم زد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار