خبرهای داغ:
نایب رییس مجمع جهانی اهل بیت (ع):

حامیان مظلومان جهان مقابل صهیونیسم یک صدا شوند

آیت الله دری نجف آبادی گفت:اقدامات طوفان‌الاقصی در ۶ ماه گذشته و در مقابل جنایت‌های دلخراش رژیم جعلی صهونیسم حساسیت راهپیمایی امسال روز قدس را مضاعف کرده است.
کد خبر: ۹۵۸۹۴۹۲
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۲

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه محترم اراک در جمع خبرنگاران گفت: راهپیمایی روز قدس امسال حساس‌ترین راهپیمایی نسبت به سال‌های قبل است و تمامی آزادی‌خواهان و مدافع مظلومان جهان در این روز باید مقابل رژیم کودک‌کُش و جعلی صهیونیسم بایستند و یکصدا شوند.

وی ادامه داد: اقدامات طوفان‌الاقصی در ۶ ماه گذشته و در مقابل جنایت‌های دلخراش رژیم جعلی صهونیسم حساسیت راهپیمایی امسال روز قدس را مضاعف کرده است.

امام جمعه اراک اظهار کرد: اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیسم در بمباران بیمارستان شفا غزه خاطر هر انسان آزاده‌ای را مکدر می‌کند، در کنار کشتار نیروهای صلیب سرخ جهانی، ماموران سازمان ملل، خبرنگاران و صدها انسان بیگناه جان خود را در بیمارستان از دست دادند و به تلی از زغال تبدیل شدند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی عنوان کرد: رژیم جعلی صهیونیسم با حمله به کنسولگری ایران اسلامی در دمشق نیز انسان‌های شریف که در راس آن‌ها سرلشگر شهید زاهدی قرار داشت را به خاک و خون کشیدند.

وی بیان کرد: در برابر همه جنایت‌های وحشیانه رژیم کودک‌کُش و حامیان این رژیم، سراسر ایران اسلامی و جهان ضد ظلم، یهودیان و مسیحیان آزاده و تمامی حامیان مظلومان تنفر خود را از اسرائیل نشان خواهند داد و با حضور در راهپیمایی روز قدس انزجار خود را به گوش جهانیان می‌رسانند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار