خبرهای داغ:
محفل انس با قرآن در جوار شهدای گمنام

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در جوار شهدای گمنام شهر بهارستان برگزار شد.

برگزاری محفل انس با قرآن کریم به مناسبت شهادت امام علی (ع) و شهدای حمله صهیونیستی در جوار شهدای گمنام شهر بهارستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۹۳۶۴
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) اصفهان:به مناسبت شهادت حضرت علی(ع) و شهدای حمله صهیونیستی به کنسولگری ایران در شهر مقدس دمشق مراسم محفل انس با قرآن کریم به همراه غبار روبی گلزار مطهر شهدای گمنام شهر بهارستان با حضور مسئولین شهر و مردم شریف و شهید پرور شهر بهارستان برگزار گردید.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین دکتر علی نوری امام زاده ای مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) اصفهان ضمن تسلیت ایام شهادت امام علی (ع) و شهدای حمله صهیونیستی به کنسولگری ایران در شهر مقدس دمشق افزود: از برجسته ترین یادگار های امام راحل نام گذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به نام روز قدس که در واقع دلبستگی انقلاب به ماجرای قدس شریف خصوصا در شرایط فعلی و اظطرار مردم مظلوم غزه می باشد.

وی در ادامه افزود: روزی که نماد صف بندی حق و باطل و روز دنیای اسلام و بسیج عمومی است به فرمایش حضرت امام خمینی(ره) روز وحدت مسلمین علیه جاهلیت مدرن و کودک کش و روز پیام گفتمان انقلاب اسلامی و استکبار ستیزی که رسالت همه انبیاء می باشد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار