بیانیه مجمع فاطمی بسیج دانش آموزی استان قم به‌ مناسبت روز قدس

مجمع فاطمی بسیج‌ دانش‌آموزی استان قم برای حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس، بیانیه ای را صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۸۹۲۷۶
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مجمع فاطمی بسیج دانش آموزی استان قم بمناسبت روز جهانی قدس با صدور بیانیه‌ای مردم را به حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد، این بیانیه بدین شرح است:
《بسم الله الرحمن الرحیم》
کشتار مردم غزه و نسل‌کشی در این منطقه هر انسان صاحب وجدانی را متاثر  می‌کند. جمهوری اسلامی ایران نیز در موضوع حمایت از قضیه فلسطین و  مردم مظلوم و مقاوم غزه هیچ تردیدی به خود راه نخواهد داد.(رهبر معظم انقلاب)

امروز ما دانش آموزان ایرانی، با قلبی آکنده از اندوه و چشمانی اشکبار در کنار دانش آموزان مظلوم غزه ایستاده ایم تا صدای رسای اعتراضمان را علیه جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی در حق مردم مظلوم و بی دفاع غزه، به ویژه کودکان و دانش آموزان معصوم، به گوش جهانیان برسانیم. این فاجعه انسانی که منجر به کشتار بی رحمانه بی گناهان و ویرانی مدارس و خانه ها شده، قلب هر انسان آزاده ای را به درد می آورد.

ما دانش آموزان ایران، ضمن ابراز انزجار شدید از این جنایات هولناک اسرائیل منحوس، پیام همبستگی و حمایت خود را به دانش آموزان داغدار غزه میفرستیم. دست های کوچک دانش آموزان غزه که باید قلم در دست داشته باشند، امروز خون آلود شده و آرزوهای کودکانه شان در زیر آوار مدارس ویران شده، مدفون گشته است. این بی عدالتی و جنایت آشکار علیه ملت مظلوم غزه بایستی با همدلی و اتحاد تمام مسلمانان جهان پاسخ داده شود.
از خداوند متعال برای تمامی شهدای عزیز و غیور غزه، رحمت و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت داریم. نیروهای مقاومت و مردم غزه تا این لحظه پیروز میدانند و همگی شاهد پیروزی نهایی مردم غزه خواهیم بود،ان شاءالله؛
{نَصْرٌ مِّنَ اللَّهِ وَفَتْحٌ قَرِيبٌ}

از همه انسان های شرافتمند و وجدان های بیدار می خواهیم تا با محکوم کردن این جنایات ضد بشری و شرکت در راهپیمایی روز قدس جهت حمایت از مردم ستمدیده فلسطین در کنار حق و عدالت بایستند و همگی با همبستگی،نابودی اسرائیل را تعجیل بخشیم.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

ارسال نظرات
آخرین اخبار