خبرهای داغ:

گردهمایی رزمندگان گردان ایثار و برپایی ضیافت افطار بسیجیان

گردهمایی و ضیافت افطار بسیجیان و رزمندگان گردان ایثار لشکر عملیاتی ۷ ولی عصر (عج) در اهواز برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۸۹۲۷۰
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۰

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در لشکر عملیاتی ۷ولی عصر (عج) : گردهمایی بزرگ رزمندگان گردان ایثار با برگزاری محفل انس با قرآن و اقامه نماز مغرب وعشاء به همراه ضیافت افطار و تجلیل از بسیجیان شرکت کننده در کنگره 24000هزار شهید خوزستان با حضور سردار حسین نژاد فرمانده لشکر عملیاتی ۷ ولی عصر (عج) به صورت نشست صمیمی بین کارکنان گردان و بسیجیان انجام شد.

 

  سردار حسن حسین نژاد فرمانده لشکر عملیاتی ۷ ولیعصر (عج) ضمن ابراز خرسندی به منظور حضور در جمع بسیجیان گردان ایثار افزودند: بسیجی بودن افتخاری است که خداوند متعال نصیب ما کرده است اما بسیجی ماندن مستلزم تلاش، مجاهدت و پایبندی بر اصول و آرمان های ارزشمند انقلاب اسلامی است.

 

وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران نیازمند افرادی است که به معنای واقعی کلمه بسیجی باشند یعنی پیشرفت و اعتلای کشور و مردم عزیزمان را اولویت اصلی خود قرار داده و در همه جهات به مجاهدت برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی بپردازد.

 

 وی افزود: تشکر از کلیه بسیجیان شرکت کننده در تامین امنیت کنگره ملی 24000هزار شهید خوزستان گفت: امیدوارم بسیجیان در حفظ و حراست از کیان  و تحقق آرمان‌های جمهوری اسلامی و امام راحل و همچنین جانشین به حق ایشان حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی موفق عمل کنند. 

 

در پایان برنامه از همه بسیجیان تقدیر وتشکر به عمل آمد و هدیه ولوح سپاس به رسم یاد بود اهدا گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار