رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام خبر داد؛

۷۸ هزار و ۲۳۸ نسخه سرپایی از اسفند تاکنون در ایلام ثبت شده است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ تا کنون، در حوزه اقدامات معاونت غذا و دارو ۷۸ هزار و ۲۳۸ نسخه سرپایی، هفت هزار و ۶۹۷ نسخه بستری، هزار و ۲۴۱ مورد پاسخگویی، و ۱۱۲ مورد نظارت و بازرسی انجام شده است.
کد خبر: ۹۵۸۹۲۳۳
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، هدایت حیدری‌زاده ،اظهار کرد: طرح سلامت نوروزی در ایلام از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ شروع شده و تا ۱۸ فروردین‌ماه جاری ادامه دارد که تاکنون ۷۸ هزار و ۹۰۱ نفر درمان سرپایی و ترخیص و همچنین چهارهزار و ۳۴ نفر در اورژانس بستری شدند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام افزود: در بخش بستری در بخش‌های عمومی یک‌هزار و ۸۴۲ نفر، بستری‌های ویژه ۵۴۶ نفر و عمل جراحی در بیمارستان‌ها ۵۲۱ مورد در طرح سلامت نوروزی در استان انجام شده است.

 

وی یادآور شد: در حوزه اقدامات معاونت غذا و دارو نیز در این ایام ۷۸ هزار و ۲۳۸ نسخه سرپایی، هفت هزار و ۶۹۷ نسخه بستری، هزار و ۲۴۱ مورد پاسخگویی، و ۱۱۲ مورد نظارت و بازرسی انجام شده است.

 

 حیدری‌زاده بیان کرد: از ۲۴ اسفندماه و هم‌زمان با اجرای طرح سلامت نوروزی، در اورژانس پیش بیمارستانی، بیش از هفت هزار تماس برقرار و یک‌هزار و ۵۹۶ بار اعزام آمبولانس صورت‌گرفته است.

 

 وی تصریح کرد: یک‌هزار و ۴۲۲ نفر در حوادث غیر ترافیکی و ۴۱۲ نفر نیز در حوادث ترافیکی مصدوم شده‌اند که هزار و ۱۸۳ مورد اعزام به مراکز درمانی انجام شده است.

 

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام خاطرنشان کرد: اورژانس ایلام با ۴۸ پایگاه شهری و جاده‌ای و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در ایام نوروز در آمادگی کامل به سر می‌برند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار