خبرهای داغ:

مشاغل خرد خانگی صالح شهر ( گتوند ) چشم براه حمایت مسئولان

شهردار صالح شهر گفت: صالح شهر شهری با ظرفیت و استعداد فراوان در مشاغل خرد خانگی، صنایع دستی و مواد غذایی بومی، محلی است.
کد خبر: ۹۵۸۸۸۶۷
|
۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرنگار بسیج گتوند، علی منجزی، شهردار صالح شهر گفت: صالح شهر شهری با استعداد و ظرفیت بالا در مشاغل خرد خانگی و صنایع دستی از قبیل کپوبافی، حصیر بافی با کاموا، عروسک سازی، انواع بافتنی، قالی بافی، زیورالات زینتی، مواد غذایی بومی، محلی و .... می باشد، که چشم به راه حمایت ویژه مسئولان است.

منجزی بیان داشت: زنان فعال در زمینه مشاغل خرد خانگی ( صنایع دستی، مواد غذایی بومی، محلی ) در تعطیلات نوروز با ایجاد نمایشگاهی بزرگ در این زمینه، هنر دست خود را به نمایش عموم و مسافران نوروزی گذاشتند که مورد استقبال آنها قرار گرفت.

شهردار صالح شهر افزود: از مسئولان شهرستان درخواست می شود، با حمایت خود از بانوان فعال در زمینه مشاغل خرد خانگی صالح شهر باعث رشد استعداد و معرفی فرهنگ و آداب رسوم مردم منطقه به دیگر مناطق باشند.

منجزی تصریح نمود: شهرداری صالح شهر نیز تمام توان خود را در حمایت از زنان فعال در این زمینه بکار خواهد بست، و طبق برنامه ریزی جهت برگزاری نمایشگاه ها و جشنواره های مشاغل خرد خانگی اقدام خواهد نمود

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار