خبرهای داغ:

در آستانه ی روز جهانی قدس: آزادی قدس نزدیک است.../بیانیه سازمان بسیج جامعه زنان

در آستانه ی روز جهانی قدس:
آزادی قدس نزدیک است.../بیانیه سازمان بسیج جامعه زنان
نظريه ي نوآيين مقاومت که متضمن تبيين آن به مثابه يک «حق» است، حال زمینه ساز سر برآوردن و عیان‌تر شدن نقش جریانی قدرتمند در منطقه با نام «جبهه مقاومت» شده است.
کد خبر: ۹۵۸۸۸۵۳
|
۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۸
 
 
به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان؛ خبرگزاری بسیج: سازمان بسیج جامعه زنان در بیانیه‌ای با گرامیداشت روز جهانی قدس و تمجید از مقاومت و انتفاضه مقدس فلسطین و تعظیم به مقام والا و جلیل شهدای بلند مرتبه راه آزادی قدس و جبهه مقاومت اسلامی  به ویژه مرد میدان "شهید حاج قاسم سلیمانی"، بر حمایت از ایستادگی‌شان مقابل رژیم غاصب اسرائیل در سلب مالکیت خاک فلسطین و مقابله با ظلم و جنایات آمریکا و اسرائیل تاکید می‌کند.
 در این بیانیه آمده است: ظلم، جنایت، ترور و انواع توطئه‌های آشکار و پنهان نظامی، اقتصادی، سیاسی و رسانه ای، شناسنامه و ماهیت رژیم نا مشروع اسرائیل بوده و هست. نظریه‌ی نوآیین مقاومت که متضمن تبیین آن به مثابه یک «حق» است، حال  زمینه ساز سر برآوردن و عیان‌تر شدن نقش جریانی قدرتمند در منطقه با نام «جبهه مقاومت» شده است؛ و دیری نیست که قدرت پوشالی رژیم کودک کش صهیونیسم، این غده سرطانی را به اضمحلال بکشاند.
روز قدس روز ظلم ستیزی، روز قیام و مقاومت و روز حیات اسلام است. در آخرین جمعه ماه پربرکت رمضان بنیاد استوار متقین و امیدواران به نصرت الهی، یک بار دیگر در برابر رژیم جنایتکار، سفاک و مستکبر صهیونیستی می‌ایستد و نهادینه شدن تفکر مقاومت در فلسطین، قدرت نرم امت اسلامی و وحدت و عزم مسلمانان را در نابودی اسرائیل به رخ دشمنان اسلام خواهد کشید؛ و اعلام می‌کنیم راهی که شهدای مقاومت و انتفاضه مقدس باز کرده اند مسیری است که ادامه می‌دهیم و این نبرد تا زمان شکست صهیونیسم ادامه دارد.   انتقام خون شهدای مقاومت قطعی است،   و بدانید خون شهدای جبهه مقاومت باعث آزادی قدس از دست اشغالگران صهیونیستی می‌شود.
اگر چه روز قدس امسال نیز به دلیل شرایط پیش آمده  در پی کشتار زنان و کودکان مظلوم غزه  که هر روز هولناک تر از دیروز است و قتل عام عامدانه خانواده های فلسطینی اعم از زن و مرد و کودک و کهنسال مدتهای مدیدی است که ادامه دارد.اما تبیین و صدور اندیشه مقاومت بیش از پیش در حال گسترش است و وحدت و همدلی مسلمانان و اعلام انزجار و نفرت از آمریکا و رژیم صهیونیستی، در جریان است و جهانی شاهد آن در فضای مجازی خواهند بود.
آزادی خواهان و مسلمانان جهان در روز قدس سر تا پا گوش می‌شوند و بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) را بر چشم می‌نهند تا به فضل و امداد الهی توان و امکانات خود را برای تحقق رهنمود‌های معظم له در راه آرمان قدس عزیز به کار گیرند.
آزادی قدس نزدیک است...
انتهای پیام/*
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار