خبرهای داغ:

اطلاعیه سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان بمناسبت ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران

سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان بمناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای، این روز بزرگ و سرنوشت ساز را به مردم انقلابی و ولایت مدار تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۸۸۵۹۵
|
۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۹

بسم الله الرحمن الرحیم

 

"إِنَّ اللّهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّی یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ"

 

پیروزی انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی (ره) و مجاهدت های مردم شریف ایران در بهمن ۵۷، در روز دوازدهم فروردین کامل شد؛ مردم مسلمان ایران با حضور آگاهانه و متعهدانه در اولین انتخابات آزاد تاریخ ایران، نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای اداره کشور انتخاب کردند.

 

در ۱۲ فروردین ۵۸ ملت غیور و همیشه در صحنه ایران با رأی ۹۸/۲ درصدی خود ساختار سیاسی، اجتماعی ایران را تغییر دادند و پس از ۲۵۰۰ سال نظام جمهوری اسلامی به جای نظام سلطنتی در ایران مستقر شد.

 

۱۲ فروردین روزی است که اسلام حیات دوباره یافت و ارادۀ ملی ایرانیان را بر سرنوشت خود تثبیت و بارقه امید در دل محرومان و مستضعفان جهان درخشید روزی که بعد از قرن‌ها رنج و درد، جلوه‌ای از وعدۀخداوند تبارک وتعالی متجلی گشت. و ملت مسلمان ایران با فریاد رسا و بلند آری نظام اسلامی را تثبیت و سال‌ها مبارزه و جهاد وایثار خون پاک هزاران شهید لاله گون به ثمر نشست و اراده‌های راسخ و عزم ملی عموم قاطبه مردم، در تأیید انقلاب اسلامی و تثبیت حکومت اسلامی تجسم عینی گرفته، اولین نظام مردم سالار دینی در جهان متولد و رویش آیه‌های سبز انقلاب اسلامی و استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی اولین ثمره نهال نوپای نظام اسلامی گشت.

 

سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان ضمن عرض تسلیت ایام شهادت مولی الموحدین امیر المومنین علی ( ع ) و گرامی داشت لیالی قدر، این روز تاریخی را به عموم مردم غیور ایران و تمامی خدمتگزاران صدیق نظام اسلامی، در اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، جهت پیشبرد اهداف نظام و تداومِ اقتدار و اعتلای نام و جایگاه ایران تبریک می گوید.

معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت ولیعصر عج خوزستان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار