محفل انس با قرآن کریم نیرو‌های مسلح شهرستان بیله سوار برگزار شد

همزمان با ماه مبارک رمضان، محفل انس با قرآن کریم نیرو‌های مسلح شهرستان بیله سوار به میزبانی سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بیله سوار برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۸۳۶۵
|
۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۴

محفل انس با قرآن کریم نیرو‌های مسلح شهرستان بیله سوار برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج،مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه‌ شهرستان بیله سوار در این مراسم گفت: بیان تفسیر ایات قران و اشاره به عظمت قران و ثواب انس و تلاوت قران در ماه مبارک رمضان است.

حجت‌الاسلام فاضلی نیا افزود:بنا به لسان شریف پیامبر گرامی قران و اهل بیت تنها وسیله نجات و سعادت بشری میباشد و با اشاره به اینکه قران کتاب تبیین و برهان است و هر توفیق معنوی داریم در سایه قران است.

 

فاضلی نیا ضمن اشاره به عظمت شب های قدر گفت:عظمت ماه میهمانی الهی، یکی از ابزار های تقرب الهی دعا است و انشاالله مومنین روزه دار در ایام الله لیالی قدر با دعا واستغاثه به درگاه ربوبیت مسلمانان مظلوم و اطفال بی گناه غزه را از دعای خیر خود بی نصیب نگردانند.

حجت الاسلام و المسلمین فاضلی نیا ادامه داد: در ماه ضیافت الهی که ماه توبه و بازگشت به درگاه الهی است، برنامه‌های فرهنگی، عقیدتی و قرآنی متنوعی درنظر گرفته شده که در مساجد و پایگاه‌های مقاومت شهرستان بیله‌ سوار اجرا می‌شود.

خبرنگار:مهدی بیگ زاده

ارسال نظرات
آخرین اخبار