بیانیه سازمان بسیج اساتید استان هرمزگان در محکومیت جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی

سازمان بسیج اساتید استان هرمزگان در محکومیت جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی بیانیه صادر نمود .
کد خبر: ۹۵۸۸۱۶۱
|
۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۲

بسم الله الرحمن الرحیم
«فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ أُولَاهُمَا بَعَثْنَا عَلَيْكُمْ عِبَادًا لَنَا أُولِي بَأْسٍ شَدِيدٍ فَجَاسُوا خِلَالَ الدِّيَارِ وَكَانَ وَعْدًا مَفْعُولًا» (اسراء، 5).
«دنیای آینده دنیای فلسطین است، دنیای رژیم غاصب صهیونیستی نیست، و آینده متعلّق به این‌ها است. بله، [صهیونیست‌ها] ظلم می‌کنند، جنایت می‌کنند، فاجعه‌آفرینی می‌کنند، لکن تلاشی که این‌ها دارند می‌کنند بیهوده است و به جایی نخواهد رسید ان‌شاءالله». مقام معظم رهبری
جنایات ضد انسانی و وحشی‌گری ارتش رژیم غاصب صهیونیستی علیه کادر درمان، بیماران، مجروحان، آوارگان فلسطینی به ویژه کودکان و زنانی که در بیمارستان شفای غزه پناه گرفته بودند برگ ننگین دیگری بر تاریخ و فهرست سیاه جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار به عنوان حامی اصلی این رژیم است.
این جنایات وحشیانه رژیم متجاوز صهیونیستی نشان دهنده شکست، درماندگی و خوی وحشی‌گری این رژیم است، ارتش این رژیم علیرغم حمایت‌ها و دریافت کمک‌های تسلیحاتی و ادوات مختلف جنگی و ... از کشورهای مختلف غربی بویژه آمریکا در بیش از 5 ماه نتوانسته است هیچ دستاورد نظامی در برابر نیروهای حماس و جریان مقاومت بدست آورد.
این سطح از وحشی‌گری ارتش رژیم صهیونیستی در قبال زنان و کودکان باعث شده ملت‌های آزادیخواه در کشورهای مختلف در محکومیت این فاجعه اقداماتی اعتراضی نسبت به این رژیم و حمایت دولتمردان خود یا سکوت آن‌ها داشته باشند.
دولت هایی که در برابر این جنایات هولناک و وحشی گری رژیم جعلی اسرائیل به گونه ای سکوت اختیار کرده و مظلومیت و حقانیت ملت فلسطین را فریاد نزده و کشتار زنان و کودکان را به تماشا نشسته و محکوم نمی کنند، بدانند؛ براساس وعده قطعی الهی جریان حق پیروز خواهد شد و این صبر، مظلومیت، شجاعت و مقاومت مردم فلسطین و گروه های مقاومت به تحقق وعده الهی شتاب خواهد داد. پیشرفت جریان حق و سرعت ظهور و جلوه‌ی جریان مقاومت، رژیم اشغالگر اسرائیل و جریان باطل را به سرعت محو و نابود خواهد کرد؛ پیروزی از آن جریان مقاومت و ملت شجاع و مقاوم فلسطین است. آیندگان عملکرد دولت ها و حکومت ها را بررسی و در خصوص آن قضاوت خواهند کرد و قطعا آن روز نمی توانند پاسخگوی کم کاری، مواضع و سیاست های غلط خود در برابر مردم مظلوم فلسطین باشند، فرصت جبران نخواهند داشت و توسط ملت خود تنبیه خواهند شد.
جنبش استادی بسیج استان هرمزگان ضمن محکوم کردن این فاجعه هولناک و غیر انسانی رژیم صهیونیستی، خواستار اقدام موثر و فوری جامعه جهانی، دولت‌ها و نهادهای حقوقی و بین المللی در توقف این جنایات و پیگیری محکومیت رژیم اشغالگر صهیونیستی است.
و نکته پایانی این‌که؛ جنایات و وحشی‌گری رژیم صهیونیستی در برابر زنان و کودکان غزه به گونه‌ای است که ملت‌های بسیاری را به اعتراض در برابر این رژیم و دولت‌های حامی سیاست‌های اسرائیل و دولت‌های منفعل و ساکت وا داشته است. بنابراین؛ امسال روز قدس بسیار متفاوتی نسبت به سال‌های گذشته در سراسر جهان خواهیم داشت. ما اساتید بسیجی دانشگاه‌های استان هرمزگان ضمن شرکت در راهپیمایی روز قدس از احاد ملت شریف و همیشه در صحنه ایران برای مشارکت در این مهم (راهپیمایی روز قدس) دعوت می‌کنیم تا هم صدا با همه ملت‌های آزادی‌خواه جهان نابودی اسرائیل و آزادی فلسطین و قدس شریف را فریاد بزنیم.

سازمان بسیج اساتید استان هرمزگان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار