خبرهای داغ:
پیام تسلیت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی به مناسبت شهادت مدافع حرم، بهروز واحدی:

خون شهدای مدافع گواهی بر افول رژیم صهیونیستی است

تبریز- آرش رنجبران؛ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی در پیامی شهادت رزمنده مدافع حرم شهید بهروز واحدی دانشجوی واحد شبستر دانشگاه آزاد اسلامی استان را تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۵۸۸۱۰۰
|
۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱


پیام تسلیت دکتر آرش رنجبران به مناسبت شهادت دانشجوی رزمنده مدافع حرم، بهروز واحدی

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در متن این پیام آنده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلا

شهادت افتخار آمیز شهید والامقام، بهروز واحدی را در جبهه های دفاع از حریم آل الله به محضر فرمانده معظم کل قوا، ملت عزیز ایران، جامعه دانشگاهی آزاد اسلامی و خانواده گرامی ایشان و همرزمان مجاهدش تبریک و تسلیت می‌گویم.

شهید روح تاریخ و گواه انسانیت است و اجر شهیدان نسل سوم و چهارم انقلاب بیش از شهدای دفاع مقدس است چون آنها بر جنگ نرم و عقیدتی دشمن نیز فائق آمدند.

شهدای مدافع حرم از عقیده، ایمان و منافع ملی وطن دفاع می‌کنند و خون این شهدا گواهی است بر این حقیقت که رژیم صهیونیستی و گروه های تروریستی وابسته به استکبار به زودی به نقطه پایانی و افول نزدیک خواهند شد، بی‌گمان عزت و عظمت روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حاصل همین جانفشانی، ایثار، جهاد و شهادت است و نام این عزیزان بر تارک تاریخ خواهد درخشید.

در پایان اجر الهی و علو درجات در محضر ایزد متعال و همنشینی با سالار شهیدان را برای آن شهید گرانقدر مسئلت دارم.

 روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامي آذربایجان شرقی

ارسال نظرات
پر بیننده ها