برخورد قاطع پلیس با رانندگان پرخطر در جاده‌های لرستان

رئیس پلیس‌راه لرستان از برخورد قاطع پلیس با رانندگان پرخطر در جاده‌های این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۸۰۲۹
|
۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سرهنگ محمد زارعی امروز چهارشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: پلیس‌راه انتظامی لرستان با به‌کارگیری گشت‌های محسوس و نامحسوس و همچنین استفاده از سامانه‌های هوشمند به‌صورت شبانه‌روزی محورهای مواصلاتی استان را مورد رصد و پایش قرار می‌دهد.

 

وی افزود: به‌منظور پیشگیری از وقوع تصادفات که بعضاً منجر به جان‌باختن و برخی صدمات غیرقابل‌جبران برای هم‌وطنان می‌شود، پلیس بدون هیچ‌گونه اغماضی با رانندگانی که در سطح محورهای مواصلاتی استان با نادیده‌گرفتن قوانین و مقررات بخواهند خدشه‌ای به‌سلامت خود و دیگران وارد کنند قاطعانه برخورد خواهد کرد.

 

رئیس پلیس‌راه لرستان با اشاره به توقیف ۹۶ دستگاه خودروی متخلف در ۲۴ ساعت گذشته در سطح محورهای مواصلاتی استان، گفت: از این تعداد ۹۳ دستگاه خودرو به‌صورت توقیف ساعتی و سه دستگاه به علت عدم رعایت قوانین و مقررات و به‌عنوان خودروهای خطرساز توقیف و روانه پارکینگ شده‌اند.

 

سرهنگ زارعی با هشدار به رانندگان پرخطر و حادثه‌ساز، تصریح کرد: باتوجه‌به حجم بالای تردد در محورهای مواصلاتی استان لرستان، رانندگانی که به هر نحو بخواهند قوانین و مقررات را نادیده بگیرند، پلیس ضمن توقیف خودرو به‌عنوان رانندگان حادثه‌ساز، به مراجع قانونی نیز معرفی خواهند شد.

ارسال نظرات