قلعه فلک الافلاک در صدر جاذبه های گردشگری پربازدید لرستان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: ۵۸ هزار و ۴۷۳ نفر در تعطیلات نوروز امسال از قلعه تاریخی فلک الافلاک خرم آباد بازدید داشته اند و این اثر تاریخی در صدر جاذبه های پر بازدید استان قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۵۸۸۰۲۲
|
۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، عطا حسن‌پور امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز گذشته ۹ هزار و ۸۳ نفر از قلعه تاریخی فلک الافلاک بازدید داشتند در حالی که در مدت مشابه پارسال آمار بازدید این جاذبه گردشگری هفت هزار و ۹۰۶ نفر بود.

 

وی افزود: قلعه فلک الافلاک به عنوان یکی از جاذبه های پرمخاطب گردشگری در استان لرستان و کشور، روزانه با حجم بالای بازدید کنندگان و علاقه‌مندان همراه بوده است که امیدواریم در روزهای آینده، شاهد روند رو به رشد بازدید از این اثر تاریخی باشیم.

 

حسن پور یادآور شد: با بهبود وضعیت جوی استان و آغاز دور دوم مسافرت های نوروزی، روند بازدید از جاذبه های تاریخی و طبیعی لرستان افزایشی شده است.

 

وی با بیان اینکه آبشار و روستای گردشگری بیشه دومین جاذبه پرمخاطب استان در روزهای گذشته بوده است افزود: با توجه به اقدامات انجام شده در راستای ثبت جهانی این روستا، امیدواریم در آینده نزدیک با نهایی کردن این پرونده، شاهد توسعه گردشگری و افزایش حضور گردشگران داخلی و خارجی در این جاذبه طبیعی و توریستی باشیم.

 

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان ادامه داد: آثار و خانه های تاریخی، موزه ها و اماکن مذهبی لرستان نیز مورد استقبال و توجه گردشگران و مسافران نوروزی قرار گرفته است.

 

حسن پور اضافه کرد: برای معرفی بهتر جاذبه های گردشگری و تسهیل خدمات رسانی به گردشگران و مسافران نوروزی، نرم افزار "لرستان سفر" در دسترس عموم قرار گرفته و امکان خرید و تهیه بلیط از طریق آدرس اینترنتی http://bilit.tafrihati.com فراهم شده است.

ارسال نظرات