به مناسبت ماه رمضان:

طرح پاسخگویی به سوالات دینی در بیمارستان امام حسین(ع) زنجان اجرا می شود

زنجان- مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان، طرح پاسخگویی به سوالات دینی مردم در بیمارستان امام حسین (ع) با همکاری تبلیغات اسلامی استان زنجان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۵۸۸۰۰۶
|
۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۲

طرح پاسخگویی به سوالات دینی در بیمارستان امام حسین(ع) زنجان اجرا می شود

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، امیر عباس جراحی علمداری در خصوص این طرح اظهار داشت: ماه مبارک رمضان فرصتی مغتنم برای ترویج فرهنگ دینی و پاسخگویی به شبهات و سوالات دینی مردم است و این طرح با هدف استفاده از این فرصت و ارائه خدمات دینی به مراجعین و بیماران بیمارستان امام حسین (ع) اجرا می‌شود.

وی افزود: هدف از این طرح ترویج فرهنگ دینی و پاسخگویی به شبهات و سوالات دینی مراجعین، ایجاد فضای معنوی و مذهبی در بیمارستان، ارتقای سطح آگاهی دینی بیماران و مراجعین اعلام شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی ستان زنجان بیان کرد: این طرح از ابتدای ماه مبارک رمضان تا ۲۵ روز در بیمارستان امام حسین (ع) زنجان، بخش اورژانس، نمازخانه و سایر بخش‌های عمومی اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در طرح پاسخگویی به سوالات دینی، کارشناسان مذهبی به صورت حضوری در بیمارستان حضور یافته و به سوالات دینی مراجعین و بیماران در خصوص احکام، اخلاق، اعتقادات و سایر موضوعات دینی پاسخ خواهند داد افزود:امیدوار هستیم با اجرای این طرح، شاهد ارتقای سطح آگاهی دینی بیماران و مراجعین و همچنین ایجاد فضای معنوی و مذهبی در بیمارستان باشیم.


فاطمه عسگری

ارسال نظرات
آخرین اخبار