خبرهای داغ:

دستگیری فروشنده مواد مخدر در شاهرود

شاهرود_ فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر طی عملیات ضربتی موفق به کشف بیش از یک کیلو و ۵۵۰ گرم مواد مخدر از فروشنده مواد در شهرستان شاهرود شدند.
کد خبر: ۹۵۸۷۹۵۷
|
۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶

دستگیری فروشنده مواد مخدر در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علیرضا شائینی اظهار کرد: در پی اشراف اطلاعاتی ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و فعایت‌های شبانه روزی آنان اطلاعاتی مبنی بر نگهداری مواد مخدر توسط یکی از فروشندگان مواد در شهرستان شاهرود، به دست آمد.
او با اشاره به تاکیدات فرمانده انتظامی استان مبنی بر برخورد قاطع و بدون اغماض با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر، افزود: ماموران پلیس مواد مخدر پس از اطمینان از صحت موضوع اقدامات ویژه پلیسی خود را آغاز کردند.
شائینی از انجام عملیات ضربتی و غافلگیرانه در بازرسی منزل فروشنده مواد مخدر خبر داد و اظهار داشت: پلیس در این ماموریت موفق به کشف بیش از یک کیلو و ۵۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک شد.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با بیان اینکه یک نفر در این رابطه دستگیر شد خطاب به شهروندان: گفت مبارزه با مواد مخدر نیازمند عزم همگانی است و مردم می‌توانند اطلاعات خود در این زمینه را با پلیس ۱۱۰ درمیان بگذارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار