بیانیه خانه ایثارگران استان تهران در حمایت از مردم مظلوم و مقتدر غزه

خانه ایثارگران استان تهران، با انزجار شدید از حمله جدید ارتش رژیم صهیونیستی به شمال غزه و محاصره بیمارستان شفا، کشتار و هتک حرمت زنان، برهنه سازی و کوچ اجباری ، آنهم در تشدید و تداوم جنایات وکشتار زنان و کودکان و تحمیل مرگ بر اثر تشنگی وگرسنگی در نوار غزه ، جنایات وحشیانه و پست و غیرانسانی رژیم صهیونیستی را قویا محکوم می کند.
کد خبر: ۹۵۸۷۸۴۱
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۳

بسم الله القاسم الجبارین

 

فلسطینی ها، طی ۷۵ سال گذشته انواع ظلم ها از ترس و اضطراب، دستگیری و زندان، شکنجه و قتل، کشتار و اخراج یا محاصره و مرگ تدریجی در فلسطین را تجربه کرده بودند تصمیم گرفتند که پس از ۱۶سال محاصر غزه، بجای هر روز مردن یکروز پیروز شوند چه با شهادت چه بیرون راندن رژیم صهیونیستی، لذا در ۱۵مهر ۱۴۰۳ حمله غافلگیرانه طوفان الاقصی را در شمال و شرق نوارغزه با انهدام یک لشگر، انتقام از سه هزار اشغالگر و اسارت بیش از۲۰۰ صهیونیست را بطور ویژه وپیچیده ای اجراکردند بطوریکه رهبر معظم انقلاب حفظه الله، آنرا موجب شکسته شدن سازه های اطلاعاتی ، امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی نامیدند به گونه ای که هرگز امکان ترمیم آنرا نخواهند یافت.

روابط بین الملل بر اثر عملیات طوفان الاقصی، به قبل و بعد از۱۵ مهر ۱۴۰۲ تقسیم و جهان، بویژه در غرب آسیا تحت تاثیر اقتدار نیروهای مقاومت درآمده است.

 آمریکای مستکبر وهمراهانش با همه قوا به کمک رژیم اسرائیل غاصب آمدند تا با از بین بردن حماس، کوچ فلسطینی ها به صحرای سینا و آزادی اُسرا، نه تنها سازه های فروپاشیده رژیم صهیونیستی را بازسازی کنند بلکه جهان را به قبل از ۱۵مهر ۱۴۰۲ باز گردانند.

در این میان، راهبرد مقاومت با تهاجم حزب الله لبنان از شمال و حزب الله عراق از شرق به فلسطین اشغالی و نیروهای آمریکایی و همچنین تهاجم حوثی های مجاهد یمن از جنوب و نابودی بندر ایلات فلسطین اشغالی، سپس بستن تنگه باب المندب و نابودی کشتی های اسرائیلی ، و نابودی کشتی ها و ناوهای حامیانی مانند آمریکا ، انگلیس و... وضعیت را کاملا تغییر داد. بطوریکه این باور بوجود آمد که راهبرد مقاومت، نه تنها سقوط رژیم صهیونیستی را سرعت می بخشد بلکه منجر به اخراج آمریکا از منطقه می گردد‌.

 

 ارتش رژیم صهیونیستی پس از به شهادت رساندن بیش از۳۲هزار ، و مجروح ساختن بیش از۷۵هزار نفر ، از طریق بمباران، حمله به بیمارستانها و تجمعات آوارگان و مرگ برنامه اثر تشنگی و گرسنگی را اکنون تبدیل به تجاوز به زنان، برهنه سازی و کوچ اجباری مردم برهنه به جنوب نوار غزه نمود تا مردم و فرماندهان مقاومت را از شرم مصیبت زنهای ربوده شده و مورد تجاوزشده را به تسلیم وا دارند، درحالیکه زهی خیال باطل زیرا شعار کربلای غزه همان شعار کربلای حسینی یعنی هیهات مناالذله است.

خانه ایثارگران استان تهران، با اعلام انزجار شدید از جنایت روانی صهیونیستها و سکوت مجامع و سازمانهای جهانی از مردم معترض به پاخواسته جهانی علیه ظلم عریان و روانی استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی تقدیر و حمایت بعمل آورده و از نیروهای مقاومت میخواهد انتقام اینگونه جنایات را از کشورهای کمک کننده کالا، انتقال انرژی وتسلیحات به رژیم صهیونیستی بویژه از کشورهای اسلامی را بگیرند.

درپایان یادآوری می کند ، روز قدس ، با حضوری گسترده و قدرتمندتر از گذشته همراه با مسلمانان و غیر مسلمانان به روز رفراندوم جهانی برای حذف رژیم صهیونیستی تبدیل شده است. لذا از مردم شریف ایران اسلامی و تمامی ملت های آزاده جهان می‌خواهیم بصورت گسترده و پرشور در این رفراندوم جهانی شرکت نمایند.

 

وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنقَلَبٍ يَنقَلِبُونَ

 

اکبر حیدریان

مدیرکل خانه ایثارگران استان تهران

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار