دعوت نماینده ولی فقیه در لرستان از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس

نماینده ولی فقیه در لرستان از مردم استان برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.
کد خبر: ۹۵۸۷۸۳۷
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم ۱۲ فروردین، شب‌های قدر و روز جهانی قدس با تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع)، سال نو و ماه بهار قرآن از عموم مردم برای حضور در مراسم ۱۲ فروردین، لیالی قدر و به ویژه راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد و گفت: همه باید در بزرگداشت این برنامه‌ها احساس مسئولیت کرده و در میدان حاضر شوند.

 

وی افزود: امام خمینی (ره) همواره بر دفاع از مظلومیت تاکید داشتند و روز قدس را برای انزجار از ظلم اسرائیل به مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

 

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه با اشاره به ابعاد مختلف جنگ نرم و تلاش دشمنان برای تحریف ادیان و آئین‌های آسمانی گفت: امروز صهیونیست‌ها با اشغالگری در منطقه و ارتکاب جنایات متعدد سعی دارند آئین اسلام را نیز همچون مسیحیت تحریف کرده و حتی وارونه جلوه دهند که همه مسلمانان جهان باید با تمام توان و هوشیاری کامل در برابر این نقشه شوم آنها ایستادگی کنند. 

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی همچنین اظهارداشت: عظمت ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران نیز باید بیش از پیش برای مردم تحلیل و تبیین شود.

 

وی گفت: رفت و آمد مردم در این شب‌ها باید تسهیل شود تا برای حضور در این مراسم مشکلی نداشته باشند.

 

نماینده ولی فقیه در استان بر آمادگی همه مساجد در محلات استان برای برگزاری مراسم لیالی قدر تاکید کرد.

ارسال نظرات