خبرهای داغ:

هشدار به گردشگران برای فاصله گرفتن از دریاچه سد دز

بخشدار شهیون دزفول با هشدار نسبت به احتمال بالا آمدن تراز دریاچه سد دز از گردشگران خواست از اطراف این دریاچه فاصله بگیرند.
کد خبر: ۹۵۸۷۳۶۹
|
۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، سید مصطفی اشتا بیان کرد: با توجه به بارندگی‌های قابل توجه روز‌های آینده از شهروندان و مسافران نوروزی تقاضا می‌شود از نزدیک شدن به دریاچه پشت سد دز در این بخش اجتناب کنند.

وی با اشاره به صدور هشدار قرمز هواشناسی، ادامه داد: بالا آمدن تراز آب دریاچه سد دز طی روز‌های آینده پیش بینی شده که ضروری است از پارک خودرو در نزدیکی این دریاچه به جد خودداری شود.

وی، استقبال گردشگران و مسافران نوروزی از جاذبه‌های طبیعی شهیون را کم نظیر دانست و ادامه داد: بیش از ۲۵۰ هزار نفر از ۲۸ اسفند ماه تاکنون از مناطق گردشگری شهیون بازدید کرده اند.

بخشدار شهیون در این رابطه افزود: تمام ظرفیت‌های این بخش برای میزبانی شایسته از گردشگران و میهمانان نوروزی به میدان آمده است که خوشبختانه تاکنون هیچ مشکلی برای بازدیدکنندگان و مسافران نوروزی پیش نیامده است.

سازمان هواشناسی در ۲ استان کشور شامل استان‌های لرستان و خوزستان هشدار بارش باران و وزش باد شدید صادر کرده است.

در همین راستا نیز ستاد‌های بحران استان‌ها و شهرستان‌ها در این ۲ استان در آماده‌باش کامل هستند، زیرا احتمال میزان بارش‌های شدید وجود دارد.

همچنین در ۱۴ استان دیگر نیز هشدار نارنجی صادر شده است. بر اساس اعلام سازمان هواشناسی بارش‌ها از یکشنبه شب آغاز و در روز دوشنبه با شدت بیشتری ادامه دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار