مسئول تعلیم و تربیت سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان گفت

برگزاری جشن بزرگ روزه اولی‌ها در بندرعباس

کد خبر: ۹۵۸۷۱۲۰
|
۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۲

مسئول تعلیم و تربیت سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان گفت: مراسم جشن بزرگ روزه اولی ها از 20 فروردین سال جاری در بندرعباس برگزار می شود.


حجت‌الاسلام والمسلمین سجاد لقمانی مسئول تعلیم و تربیت سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن بهار قرآن و بهار طبیعت در گفتگو با خبرگزاری بسیج اظهار داشت: معاون تعلیم و تربیتی بسیج و مدیریت دارالقرآن کریم برنامه های متعدد و متنوعی را در ایام ماه مبارک رمضان در سراسر استان هرمزگان برگزار می کنند. این برنامه های قرآنی شامل «جشن بزرگ روزه اولی ها در سراسر هرمزگان برگزار می شود و همچنین این مراسم بزرگ از 20 فروردین سالجاری در بندرعباس برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین لقمانی ابراز داشت: در پایگاه های بسیج، بیش از 300 واحد قرآنی در 15 دارالقرآن بسیج در سطح استان هرمزگان و مرکز استان برنامه های متفاوت اجرا می کنند.

وی تصریح کرد: درسنامه حفظ موضوعی قرآن کریم مشتمل بر صحیفه سجادیه، نهج البلاغه برخی از قسمت های آن بازخوانی خواهد شد‌.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان اذعان داشت: اجرای دوره های تربیت مربی قرآن و حفظ مفاهیم سوره حجرات یکی دیگر از برنامه هایی است که در ایام ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد‌.

حجت‌الاسلام و المسلمین لقمانی عنوان کرد: علاقمندان پس از حفظ سوره حجرات می توانند به پایگاه مقاومت بسیج مراجعه کرده و اسامی خود را بدهند تا بتوانند در این قرعه کشی بزرگ که بالغ بر 400 میلیون هدیه است، شرک نمایند.

وی گفت: برگزاری تلاوت و محافل تدبر در قرآن کریم با حضور فعالان قرآنی و بازخوانی «طرح اندیشه اسلامی در قرآن» هر روز یکی از سخنرانی های حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه ای بازخوانی می شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین لقمانی بیان داشت: برگزاری محافل انس با قرآن کریم که در پایگاه‌های مقاومت بسیج و در منازل بسیجیان این برنامه برگزار می شود.


وی افزود: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند یه پایگاه‌های مقاومت بسیج و مساجد مراجعه کنند یا اینکه در پیام رسان ایتا لینک دارالقرآن بسیج را جستجو کنند.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان در پایان بیان داشت: انشالله توفیق روز افزون درک مفاهیم قرآن را در این ماه مبارک رمضان داشته باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار