خبرهای داغ:

۵۳ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان باغملک اهدا شد

همزمان با دهمین روز از ماه مبارک رمضان و دومین روز از فروردین ماه ۱۴۰۳ تعداد ۵۳ سری جهیزیه به ارزش هر سری ۶۰۰ میلیون ریال به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) شهرستان باغملک اهدا گردید.
کد خبر: ۹۵۸۷۰۴۵
|
۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۲

به گزارش پایگاه خبرنگار خبرگزاری بسیج باغملک: سید علی موسوی آقائی سرپرست اداره کمیته امداد شهرستان در حاشیه آیین اهدای جهیزیه به نوعروسان باغملکی اظهار کرد: هر سری از این جهیزیه‌ها شامل اقلام اساسی زندگی مانند یخچال ، اجاق گاز ، تلویزیون ، جاروبرقی و لباسشویی بود که از ابتدای سال تاکنون ۱۸۷ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت این شهرستان اهدا گردید.

او‌افزود: این امر مهم با همکاری و همراهی مدیر کل محترم مهندس شیبه و معاون توانمند سازی دکتر علی پور خدادادی انجام و ایشان قول مساعد دادند هیچ زوجی تحت حمایت در نوبت  جهیزیه تا آخر ماه مبارک رمضان در شهرستان وجود نخواهد داشت و صف انتظار صفر خواهد شد.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی ره شهرستان در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از خیرین ، نیکوکاران ، نهادینه کردن ازداوج آسان ، تشویق جوانان برای ازدواج به‌هنگام و کمک به نوعروسان نیازمند برای تشکیل زندگی را از اهداف این نوع برنامه ها اعلام نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار