توزیع کمک های مردمی کهگیلویه و بویراحمد بین مردم سیستان و بلوچستان + (فیلم و عکس)

اولین محموله کمک های گروه های جهادی و مردمی استان کهگیلویه و بویراحمد بین مردم سیل زده سیستان و بلوچستان توزیع شد.
کد خبر: ۹۵۸۶۸۸۰
|
۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، این کمک ها شامل آب معدنی، پتو، پوشاک، کنسرو، پلاستیک، آرد و بسته غذایی است که توسط گروه جهادی زینبیون و رهپویان مهر علوی گچساران با محوریت و پشتیبانی بسیج سازندگی استان کهگیلویه و بویراحمد 26 اسفندماه 1402 به این منطقه ارسال شد.

به گفته مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد،قرار است محموله کمک های بعدی به همراه خدمات پزشکی و بهداشتی توسط گروه های بسیج جامعه پزشکی و دانشجویی استان ایام نوروز به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان ارسال شود.

بارش‌ باران 10 اسفند 1402 و به راه افتادن سیلاب در جنوب سیستان و بلوچستان، موجب خسارات زیادی به مردم و زیرساخت های عمرانی و کشاورزی این استان شده است.

توزیع کمک های مردمی کهگیلویه و بویراحمد بین مردم سیستان و بلوچستانتوزیع کمک های مردمی کهگیلویه و بویراحمد بین مردم سیستان و بلوچستانتوزیع کمک های مردمی کهگیلویه و بویراحمد بین مردم سیستان و بلوچستانتوزیع کمک های مردمی کهگیلویه و بویراحمد بین مردم سیستان و بلوچستانتوزیع کمک های مردمی کهگیلویه و بویراحمد بین مردم سیستان و بلوچستانتوزیع کمک های مردمی کهگیلویه و بویراحمد بین مردم سیستان و بلوچستانتوزیع کمک های مردمی کهگیلویه و بویراحمد بین مردم سیستان و بلوچستان

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار