اجرای رزمایش توزیع ۳۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در آذربایجان شرقی

تبریز- رزمایش توزیع ۳۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی با حضور مسئولان و خیرین برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۶۶۴۸
|
۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، غلامعلی ملامهدی در رزمایش تویع 3000 بسته معیشتی بین نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد استان گفت: این بسته های معیشتی شامل 7 قلم کالای اساسی بوده که ارزش ریالی مجموع آنها 24 میلیارد ریال است.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی با قدردانی از همراهی مراکز نیکوکاری و خیرین با کمیته امداد گفت: ۳۱۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان با همت والای خود یاریگر محرومین هستند که اگر آنها نبودند، کار ما سخت بود.

اجرای رزمایش توزیع ۳۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در آذربایجان شرقی
وی در ادامه بیان داشت: از حمایت‌های پدر معنوی استان آیت‌الله آل هاشم که برنامه‌های کمیته امداد را راهبری می کنند، تشکر می‌کنیم.

ملامهدی با اشاره به برخی خدمات ارایه شده به جامعه مددجویی در سال 1402 گفت: امسال ۸۵۰ میلیارد تومان مستمری به مددجویان سطح استان پرداخت شده و ۱۰۸۰ واحد مسکن مددجویی نیز احداث و تحویل مددجویان استان شد.


 رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان نیز گفت: کارنامه کمیته امداد استان در محرومیت‌زدایی درخشان بوده و این خدمت صادقانه به نیازمندان، از پشتوانه قوی مردمی برخوردار است.

اجرای رزمایش توزیع ۳۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در آذربایجان شرقی

 حجت‌الاسلام فقیه افزود: مردم ما نجیب هستند و در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی نجابت خود را نشان می‌دهند. اگر مراکز نیکوکاری و خیرین نبودند، دولت به تنهایی نمی‌تواند از پس مشکلات اقتصادی برآید.

رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان تاکید کرد: خیرین مجاهدین در مسیر خدمت هستند و ماه رمضان فرصت مناسبی است تا به تبعیت از سیره کریم اهل بیت امام حسن(ع)، خدمت به محرومین به منصه ظهور برسد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار