توسعه مرکز آموزشی و رفاهی فرهنگیان بروجرد پیگیری می‌شود

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه مرکز اموزشی و رفاهی فرهنگیان بروجرد پیگیری و به زودی فازهای بعدی شروع می‌شود.
کد خبر: ۹۵۸۶۳۷۸
|
۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، عباس گودرزی امشب در آیین بهره‌برداری از مرکز آموزشی و رفاهی فرهنگیان بروجرد که در مدرسه تاریخی امام(ره) برگزار شد افزود: توسعه مرکز آموزشی و رفاهی فرهنگیان بروجرد پیگیری و به زودی فازهای بعدی شروع می‌شود.

وی اظهار داشت: مرکز آموزشی و رفاهی فرهنگیان بروجرد محصول پیگیری چند ساله است که با همدلی و همفکری و کار جهادی به ثمر نشست.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: مرکز آموزشی و رفاهی فرهنگیان بروجرد، به واسطه همجواری با دبیرستان تاریخی امام(ره) یکی از ظرفیت‌های مهم تاریخی این شهرستان است.

گودرزی با اشاره به اینکه مرکز آموزشی و رفاهی فرهنگیان بروجرد، یکی از بهترین مراکز اقامتی کشور است افزود: برای توسعه این مرکز نمایشگاه و بازار صنایع دستی و تالار پذیرایی ظرفیتی برای جذب گردشگر است.

وی اظهار داشت: با ایجاد زیر ساخت‌های گردشگری بروجرد را به کشور معرفی می‌کنیم، بروجرد شهر علما و بزرگان است که ظرفیت‌های بالایی برای گردشگری دارد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس گفت: این پروژه در واقع جز ظرفیت‌های ناشناخته بود و به صورت جهادی احیا شد.

گودرزی افزود: خبر خوب دیگر اینکه به زودی بیمارستان کوثر بروجرد با تجهیزات به روز افتتاح می‌شود و مردم می‌توانند استفاده کنند، فاز دوم طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد در ساختمان قدیمی اجرا خواهد شد

ارسال نظرات
آخرین اخبار