یادواره عملیات حاج عمران برگزار می‌شود

به گفته فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان برنامه‌ریزی لازم انجام شده تا سال آینده یادواره عملیات حاج عمران در همان مقطع و با حضور خانواده شهدا این عملیات برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۸۶۳۷۴
|
۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار نعمت اله باقری امروز  در جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی راهیان نور با اشاره به اعزام ۱۷ هزار نفری به اردوی راهیان نور در سال ۱۴۰۲، اظهار کرد: با توجه به اینکه این عدد قابل توجه است اما باید تلاش کنیم این ظرفیت را برای سال آینده افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه سال آینده در حوزه اردوی راهیان نور یک برنامه ویژه داریم، گفت: عملیات حاج عمران متعلق به استان لرستان بود که در آن ۳۰۰ رزمندگان لرستان شهید شدند اما این روز در تقویم دفاع مقدس و تقویم ملی ثبت نشده است، به دنبال این هستیم که سال آینده یک روز را به اسم استان لرستان در تقویم دفاع مقدس و تقویم ملی ثبت کنیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان تاکید کرد: همه باید دست به دست هم بدهیم تا عملیات حاج عمران به اسم لرستان در تاریخ کشور برای همیشه ماندگار شود.

به گفته باقری برنامه ریزی لازم انجام شده تا سال آینده یادواره عملیات حاج عمران در همان مقطع و با حضور خانواده شهدا عملیات حاج‌عمران برگزار شود.

 وی بر تکمیل اردوگاه شهید بهشتی لرستان و راه‌اندازی فاز اول اردوگاه شهید محمد بروجردی در خرمشهر هم تاکید کرد گفت: امیدوار هستیم سال آینده حداقل فاز اول یعنی محل اسکان اردوگاه شهید محمد بروجردی انجام شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: سال آینده اعزام ۳ هزار دانش‌آموز از مناطق کم برخوردار لرستان به مشهد مقدس را در دستور کار داریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار