خبرهای داغ:

اهدا شاخه گل به بانوان محجبه در شوش

حوزه کوثر (خواهران) سپاه شوش ،طی یک حرکت فرهنگی با حضور در میان اصناف این شهرستان با اهدای گل از بانوان محجبه این شهرستان تجلیل کردند.
کد خبر: ۹۵۸۶۳۶۹
|
۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۱

 


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شوش؛ فرمانده حوزه کوثر(خواهران) سپاه شوش اظهار داشت : در راستای تشویق و ترویج  عفاف وحجاب از بانوان محجبه واحدهای صنفی که با حفظ حجاب کامل خود حافظ ارزش‌های والامقام زن در واحد صنفی خود بوده‌اند، توسط حوزه بسیج خواهران  تقدیر به عمل آمد. 

وی افزود: حجاب مانع کسب‌وکار نیست، و بانوان محجبه ای  که با حجاب برتر خویش، دشمنانی که  بنیان و شیرازه خانواده های ایرانی را نشانه گرفته اند را ناکام و نا امید کنند.


فرمانده حوزه کوثر(خواهران) سپاه شوش خاطر نشان کرد: چادر به عنوان حجاب برتر یک سلاح بسیار قدرتمند در راستای حفظ ارزش و منزلت زن است  و امیدوارم با اقدامات موثر بتوانیم جامعه مخاطب به ویژه نسل جوان را نسبت به این مهم جذب و ترغیب کرده و با ارائه برنامه های هوشمندانه، ظریف، متنوع و خلاق با تهاجم فرهنگی دشمنان مقابله کنیم.

گفتنی است، این برنامه فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب ،از اصناف و فروشندگان با اهدای گل توسط حوزه بسیج خواهران شهرستان شوش صورت پذیرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار