مسئول سازمان اردویی راهیان نور استان سیستان و بلوچستان:

اعزام ۹هزار و ۲۴۶ زائر از سیستان و بلوچستان به اردوی راهیان نور

مسئول سازمان اردویی راهیان نور سیستان و بلوچستان گفت: حدود هزار و ۷۱۲ دانش آموز و ۲هزار و ۴۱۹ نفر دانشجو و ۲هزار و ۴۷ نفر از محلات، ۲هزار و ۵۰۲ نفر اقشار مختلف، ۵۶۶ خودروی شخصی و بیش از ۱۰۰ نفر خادم‌الشهدا به سرزمین نور اعزام داشتیم.
کد خبر: ۹۵۸۵۶۵۳
|
۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۸

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج؛ نادر شهرکی درباره اعزام زائران به اردوی راهیان نور گفت: امسال زائران راهیان نور از استان سیستان و بلوچستان از یادمان‌های هویزه، دهلاویه، نهر خین، شلمچه، اروند بازدید کردند و در اردوگاه‌های حبیب‌الهی و شهید میرحسینی نیز مستقر بودند.

وی با اشاره به شرکت ۹هزار و ۲۴۶ نفر در اردوی راهیان نور از این استان افزود: حدود هزار و ۷۱۲ دانش آموز و ۲هزار و ۴۱۹ نفر دانشجو و ۲هزار و ۴۷ نفر از محلات، ۲هزار و ۵۰۲ نفر اقشار مختلف، ۵۶۶ خودروی شخصی و بیش از ۱۰۰ نفر خادم‌الشهدا به سرزمین نور اعزام داشتیم.


شهرکی درباره برگزاری رزمایش‌های شبانه و بصیرتی عنوان کرد: با توجه به نظرسنجی‌هایی که پس از پایان سفر از زائران انجام شد وضعیت نمایشگاه و رزم شبانه بسیار تاثیرگذار اعلام شد.

وی اظهار داشت: برنامه‌های فرهنگی داخل اردوگاه همراه با پذیرایی، گردهمایی، سخنرانی، نمازجماعت اهل شیعه و سنت، پخش کلیپ، دعا، بدرقه، نذر گوسفند، سخنرانی راویان و روحانیون، توجیه برنامه‌ها و... بود.


مسئول سازمان اردویی راهیان نور استان سیستان و بلوچستان درباره علاقمندی جوانان برای شرکت در اردوی راهیان نور گفت: جوانان قلباً علاقمند هستند که به اردوی راهیان نور بروند و برای شرکت در این برنامه معنوی جذب خدایی هستند البته باید در این مسئله امکانات بیشتری در اختیارمان قرار بگیرد که باقی جوانان که دوستدار حضور در این سفر معنوی هستند شرایطشان مهیا شود.


وی درباره وضعیت برگزاری راهیان نور امسال نسبت به سال گذشته گفت: امسال برنامه‌ها و اقدامات و امکانات برگزاری اردوی راهیان نور خصوصاٌ در بحث نمایشگاه و رزم شبانه پرشورتر و قوی‌تر بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات