دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه مطرح کرد:

ظرفیت‌های فراوان کرمانشاه در حوزه «راهیان‌ نور»‌

دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به ظرفیت‌های فراوان کرمانشاه در حوزه راهیان‌نور، گفت: باید از این ظرفیت‌ها استفاده کرده و کاروان‌های راهیان نور را بیشتر جذب استان کنیم.
کد خبر: ۹۵۸۵۶۵۲
|
۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۶

به گزار سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج؛ یونس عزیزی به‌مناسبت روز راهیان نور(۲۰ اسفند) با بیان اینکه استان کرمانشاه ظرفیت‌های فراوانی در حوزه راهیان‌نور دارد، گفت: مهمترین ویژگی کرمانشاه در حوزه راهیان نور این است که پرونده جنگ هشت ساله تحمیلی با حمله رژیم بعث عراق به کشورمان در این استان باز و با عملیات مرصاد در همین استان بسته شد.

عزیزی با بیان اینکه استان کرمانشاه یکی از قطب‌های مهم راهیان نور در کشور به شمار می‌رود، افزود: این استان محل اجرای عملیات‌های مهمی از جمله عملیات مرصاد در دوران دفاع مقدس بوده است.

دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه یادمان مرصاد به عنوان پربازدیدکننده‌ترین یادمان استان کرمانشاه در ۳۰ کیلومتری شهر کرمانشاه قرار دارد، یادآور شد: یادمان مرصاد که به عنوان یک یادمان بین‌المللی مطرح است، محل انجام آخرین عملیات رزمندگان دوران دفاع مقدس در درگیری با منافقین بوده است.

عزیزی یکی دیگر از یادمان‌های مهم استان کرمانشاه را یادمان شهدای بازی دراز در شهرستان سرپل‌ذهاب عنوان کرد و افزود: در بیان جایگاه و اهمیت این یادمان همین را بگویم که سال راهیان نور کشور اردیبهشت ماه هر سال و همزمان با سالروز عملیات بازی دراز در ارتفاعاتی به همین نام از استان کرمانشاه آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات