مسئول سازمان اردویی راهیان نور کردستان عنوان کرد:

راهیان نور؛ اردویی انسان‌ساز برای نسل جوان و نوجوان

مسئول سازمان اردویی راهیان نور کردستان گفت: اردوی راهیان نور اردویی انسان‌ساز برای نسل جوان و نوجوان است.
کد خبر: ۹۵۸۵۶۵۰
|
۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۱

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج؛ مهدی فرهادی اظهارداشت: زائران در اردوی راهیان نور ضمن بازدید از نمایش‌های رزمی رضایت خود را از آن اعلام کردند.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور کردستان شمار شرکت‌کنندگان دانش‌آموز و دانشجو در راهیان نور را ۲۹ هزار و ۵۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: شرکت‌کنندگان در این اردو از نمایش‌های رزمی بهره‌مند شدند.

وی یادآورشد: شرکت‌کنندگان در اردوی راهیان نور با حضور در مناطق عملیاتی در جریان فداکاری و از جان گذشتگی‌های شهدا قرار گرفتند و راویان با بیان خیلی شیوا از عملیات‌های انجام شده در دوران دفاع مقدس نسل جوان و نوجوان را با سیره شهدا آشنا کردند.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور کردستان در ادامه سخنانش از اجرای برنامه‌های فرهنگی برای زائران خبر داد و بیان کرد: بازدید از یادمان‌های شهدا از برنامه‌های جنبی اردوی راهیان نور بود که زائران در آن حضور یافتند.

وی در پاسخ به این سوال که از منطقه کردستان چه تعداد خادم شهدا اعزام شدند، گفت: اعزامی برای منطقه جنوب در چهار مرحله با ظرفیت بیش از ۵۰ نفر بود و داخل استان هم از ظرفیت خودمان که ۵۰۰ نفر بودند استفاده کردیم.

وی ادامه داد: برنامه ویژه‌ای هم در زمان سال تحویل داریم؛ طبق توافقی که با فرماندهان کردیم در زمان سال تحویل مراسم ویژه‌ای در دریاچه زریوار و باشگاه افسران خواهیم داشت.

فرهادی افزود: دو مرحله اعزام خودرو شخصی داشتیم که در مرحله نخست با اقبال خوب زائران مواجه بودیم و ۱۰۰ خودرو هم با ظرفیت ۵۰۰ زائر بود و در مرحله دوم ۵۰ خودرو با ظرفیت ۱۵۰ نفر بوده است.

وی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه چطور می‌توان نسل جوان و نوجوان را جذب اردوی راهیان نور کرد، گفت: با فضای مجازی، رسانه ملی صدا و سیما و مطبوعات؛ جوان و نوجوان بسیاری را می‌توان جذب اردوی راهیان نور کرد.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور کردستان افزود: اردوی راهیان نور اردویی انسان‌ساز برای نسل جوان و نوجوان است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات