مسئول اردوی راهیان نور استان فارس:

۳۰ هزار نفر از استان فارس به مناطق جنوب اعزام شدند

مسئول سازمان اردویی راهیان نور استان فارس، با اشاره به اینکه ۱۲ هزار دانش‌آموز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند، گفت: اگر بخواهم جمعاً بگویم تا کنون ۳۰ هزار نفر زائر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
کد خبر: ۹۵۸۵۶۴۹
|
۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۷

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج؛ سید امید حسینی، اظهارداشت: از ۳۰ هزار زائر ۱۲ هزار نفر دانش‌آموز، ۷ هزار دانشجو، ۱۴۰۰ نفر فرهنگی و بقیه اقشار در قالب ۲۰۰ خودرو شخصی در اردوی راهیان نور شرکت کردند.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور استان فارس در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه زائران از کانال فکه، کانال کمیل، فتح المبین، علقمه، طلائیه، هویزه، بیت‌المقدس، شلمچه، نمایشگاه هوا و فضا و معراج شهدا دیدن کردند، گفت: زائران در اردوگاه‌های شهید مسعودیان و شهید باکری مستقر بودند.

حسینی در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه برگزاری اردوی راهیان نور را مثبت ارزیابی کرد و گفت: نسل جدید در این اردوگاه‌ها با منش و روحیات شهدا در دوران دفاع مقدس آشنا می‌شوند و این آشناسازی تاثیر بسزایی در پیشرفت کشور دارد.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور استان فارس یادآور شد: معتقدم اردوی راهیان نور باید استمرار داشته باشد، اگر در این مسیر برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم قطعاً در آشناسازی نسل جوان و نوجوان خوب عمل کردیم.

وی خطاب به جوانان و نوجوانان این مرز و بوم گفت: تا می‌توانید در اردو‌های راهیان نور حضور یابید، تا می‌توانید وصیت‌نامه شهدا را مطالعه کنید، به نظرم بهترین الگو برای نسل جدید بیان خاطرات شهدا توسط راویان است.

او اظهارداشت: حضور در یادمان شهدا پیام رسایی به نسل جدید دارد چرا که آنان در موقعیتی قرار می‌گیرند که راویان با بهترین شیوه سیره شهدا را تعریف می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات