رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری اراک خبر داد

تمهیدات اتوبوسرانی اراک در پنجشنبه آخر سال

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک گفت: برای اولین بار در پنج شنبه آخر سال از چهار نقطه شهر، به آرامستان اراک سرویس دهی با اتوبوس انجام می شود.
کد خبر: ۹۵۸۵۵۶۷
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ محمدحسین ساده وند رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک گفت: با توجه به این که در آخرین پنج شنبه سال، تردد خودروهای شخصی به داخل آرامستان ممنوع است، شهروندان می توانند برای زیارت اهل قبور از مبداء میادین حافظیه، شورا، امام حسین(ع) و چهار راه کوی علی ابن ابیطالب(ع) مستقیما به مقصد آرامستان و بالعکس از اتوبوس استفاده نمایند.

وی افزود: در سنوات گذشته تنها از میدان شورا امکان سرویس دهی وجود داشت و امسال برای اولین بار از چهار نقطه شهر سرویس دهی انجام می شود و امیدواریم که شهروندان با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی، عوامل شهرداری اراک را در خدمات رسانی بهتر یاری نمایند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک خاطرنشان کرد: همچنین تعداد ۲۰ دستگاه خودروی ون و میدل باس برای تردد داخل آرامستان در نظر گرفته شده که خدماتشان کاملا رایگان بوده و امید است موجب راحتی و آسایش شهروندان در زیارت اهل قبور گردد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار