مسئول سازمان اردویی راهیان نور اصفهان عنوان کرد:

اعزام ۱۷ هزار دانش‌آموز اصفهانی به سرزمین نور

مسئول سازمان اردویی راهیان نور اصفهان گفت: حدود ۱۷ هزار دانش‌آموز، ۹ هزار دانشجو و حدود ۵۰۰ خادم شهدا و تاکنون ۵۰۰ کاروان خودروی شخصی از استان اصفهان اعزام داشتیم.
کد خبر: ۹۵۸۵۴۸۸
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
 

عباس محمدی درباره‌ اعزام زائران راهیان نور گفت: حدود ۱۷ هزار دانش‌آموز، ۹ هزار دانشجو و حدود ۵۰۰ نفر خادم شهدا و تاکنون ۵۰۰ کاروان خودروی شخصی از استان اصفهان اعزام داشتیم و تا ایام عید پیش‌بینی می‌شود حدود ۳۰۰ خودروی دیگر نیز اعزام شوند.

وی درباره برگزاری ویژه برنامه‌ها در سال تحویل برای زائران عنوان کرد: از گلستان شهدای اصفهان برای زائران برنامه‌های مرتبط با سال تحویل را در کنار مزار شهدا خواهیم داشت.

محمدی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین جوانان و نوجوانان افزود: باید برای جذب دانش‌آموزان ابتدا با تبلیغات همکاری مدیران و اولیای مدارس را جذب کنیم و برنامه‌های اختصاصی در دبیرستان‌ها برگزار کنیم و همچنین صداوسیما با تبلیغات رسانه‌ای فضای ذهنی را باید برای نسل امروز آماده کند و راویان نیز قبل اعزام به مدارس رفته و برای دانش‌آموزان ایجاد انگیزه کنند و فیلم و کلیپ‌هایی برایشان درباره راهیان نور سال گذشته پخش شود و ما نیز باید در اجراهای خود برنامه‌های متنوع و جذاب با محتوا خوبی داشته باشیم.

مسئول اردویی راهیان نور استان اصفهان با اشاره بازدید زائران اردوی راهیان نور از یادمان‌ها افزود: زائران ما از یادمان‌های طلائیه، اروند، شلمچه، ذوالفقاریه، نهر خین، هویزه، بیت‌المقدس بازدید کردند.

محمدی درباره تفاوت راهیان‎نور امسال نسبت به سال گذشته بیان کرد: شلمچه با توجه به تغییراتی که در آن ایجاد شده بود شور و حال خوبی داشت و باتوجه به تغییرات مثبتی که در زیرساخت‌ها پیش آمده بود امسال راهیان نور با جذابیت و کیفیت بیشتری برگزار شد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات