استاد دانشگاه علمی – کاربردی محمد رسول‌الله(ص):

استمرار راهیان نور بدون وقفه اثرگذار است

استاد دانشگاه علمی – کاربردی محمد رسول‌الله(ص) گفت: معتقدم استمرار راهیان نور بدون وقفه بسیار ارزشمند و اثرگذار است.
کد خبر: ۹۵۸۵۴۸۵
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج؛ کوثر دانش اظهار داشت: حضور نسل جوان و نوجوان در مناطق عملیاتی سبب می‌شود تا آنان بدانند امنیت کشور به راحتی به دست نیامده است و متوجه می‌شوند این حضور شهدا بود که امروز در آرامش هستیم.

وی یادآور شد: حضور جوانان و نوجوانان در مناطق عملیاتی و در محیطی که خود شهدا زندگی کردند سبب می‌شود تا آنان با سبک و سیاق و زندگی شهدا آشنا شوند که این خود نکته بسیار مهمی است که باید بر آن تمرکز شود.

استاد دانشگاه علمی – کاربردی محمد رسول‌الله(ص) ادامه داد: طبیعی است چیزی که راوی می‌گوید و آن چیزی که ما می‌بینیم بسیار متفاوت است لذا آن چیزی که می‌بینیم و در آن لحظه روایت راوی بسیار اثربخش است.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه اردوی راهیان نور مانند ستاره‌ای درخشان است که نور آن سبب روشنایی همگان می‌شود، اظهارداشت: اردوی راهیان نور قدر و منزلت بالایی دارد که لحظه به لحظه بودن در آن بسیار ارزشمندتر است.

دانش با بیان اینکه معتقدم استمرار راهیان نور بدون وقفه بسیار ارزشمند و اثرگذار است، یادآور شد: نسل جدید در اردوی راهیان نور درس معرفت و شهامت را می‌آموزند، می‌آموزند راه شهدا و زندگی آنان را. نسل جدید می‌بیند و می‌شنود از اینکه شهدا با چه اشتیاقی از جان خود گذشتند تا امروز در امنیت باشیم.

استاد دانشگاه علمی – کاربردی محمد رسول‌الله(ص) ادامه داد: نسل جدید وقتی در جایگاه مبارزه شهدا با دشمنان قرار بگیرند قطعاً حس و حالشان و رغبتشان به شنیدن خاطرات شهدا بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات