مسئول سازمان اردویی راهیان نور استان کهکیلویه و بویراحمد عنوان کرد:

اعزام ۱۱ هزار زائر راهیان نور استان کهکیلویه و بویراحمد به سرزمین نور

مسئول سازمان اردویی راهیان نور استان کهکیلویه و بویراحمد گفت: ۱۱ هزار زائر به مناطق عملیاتی اعزام داشتیم که ۶ هزار دانش‌آموز، ۱ هزار و ۳۰۰ دانشجو و مابقی اقشار مختلف بودند.
کد خبر: ۹۵۸۵۴۸۳
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج؛ محمد قائم‌زاده درباره اعزام زائران از استان کهکیلویه و بویراحمد به مناطق عملیاتی گفت: ۱۱ هزار زائر به مناطق عملیاتی اعزام داشتیم که ۶ هزار دانش‌آموز، ۱ هزار و ۳۰۰ دانشجو و مابقی اقشار مختلف بودند.

وی افزود: زائران از یادمان‌های هویزه، اروند، فتح‌المبین، نمایشگاه هوافضا، القمه و شلمچه، پالایشگاه آبادان و هوافضا را بازدید کردند و جهت استراحت در اردوگاه مسعودیان، شهید باکری، میثاق مستقر بودند.

قائم زاده با اشاره به اعزام بیش از ۱۵۰ نفر خادم الشهدا درباره برنامه‌های فرهنگی اجرا شده برای زائران گفت: در اردوگاه حلقه‌های جبهه، جشن تولد، جشن‌های مناسبتی، نورافشانی و... برگزار کردیم.

وی درباره اعزام کاروان‌های خودروی شخصی گفت: حدود ۲۰۰ خودرو شخصی به مناطق عملیاتی اعزام داشتیم.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور کهکیلویه و بویراحمد عنوان کرد: برای جذب افراد به اردوی راهیان نور می‌توان با تبلیغات و تولید فیلم و برنامه‌های راهیان نور در فضای مجازی می‌توانیم باعث تشویق و ترغیب افراد برای شرکت در این اردوی معنوی شویم.

وی افزود: در راهیان نور امسال قدمی مهمی در اعزام اقشار مختلف به اردوی راهیان نور برداشته شد که زائران خیلی هم راغب بودند و استقبال کردند و در بحث دانش‌آموزی نیز امسال ۴ هزار به زائرانمان افزوده شده بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات