مسئول اردویی راهیان نور استان مرکزی عنوان کرد:

اعزام ۱۴ هزار و ۶۰۳ نفر از استان مرکزی به سرزمین نور

مسئول سازمان اردویی راهیان نور استان مرکزی گفت: امسال ۱۴ هزار و ۶۰۳ نفر از استان مرکزی به سرزمین نور اعزام داشتیم که در اردوگاه‌های شهید زین‌الدین اندیمشک، شهید مسعودیان اهواز و شهید باکری خرمشهر مستقر بودند.
کد خبر: ۹۵۸۵۴۸۲
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج؛ محسن ربیعی درباره اعزام راهیان نور در سال جاری گفت: امسال ۱۴ هزار و ۶۰۳ نفر از استان مرکزی به سرزمین نور اعزام داشتیم که در اردوگاه‌های شهید زین‌الدین اندیمشک، شهید مسعودیان اهواز و شهید باکری خرمشهر مستقر بودند.

وی با اشاره به بازدید زائران از رزمایش‌های شبانه و بصیرتی و نمایشگاه‌های شهید‌باکری و مسعودیان عنوان کرد: نمایش رزمایش اهواز که کیفیت آن بیشتر و بهتر از خرمشهر بود باعث جذب بیشتر زائران و همچنین اثرگذاری بیشتری بر روی آنان داشت.

ربیعی یاداور شد: ۱۲۵ نفر خادم‌الشهدا اعزام داشتیم که در اردوگاه‌ها مستقر بودند.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور استان مرکزی درباره برنامه‌های فرهنگی و اجرایی استان مرکزی برای زائران گفت: ما در حسینیه اردوگاه شهید باکری برنامه‌های مناسبتی و مذهبی داشتیم و همچنین راویان برجسته جهت تبیین مساجد نیز در بین زائران حضور داشتند.

وی با اشاره به اعزام کاروان‌های خودروی شخصی به سرزمین نور افزود: حدود ۴۸۱ خودروی شخصی به منطقه عملیاتی اعزام داشتیم.

ربیعی با اشاره به اهمیت برگزاری اردوهای راهیان نور ادامه داد: با اطلاع‌رسانی خوب و اجرای برنامه‌های با کیفیت و اثرگذار می‌توانیم زائران بیشتری را به اردوی راهیان‌ نور جذب کنیم.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور استان مرکزی در پایان درباره تفاوت راهیان نور امسال نسبت به سال گذشته گفت: برنامه‌های برگزار شده در شلمچه و نمایشگاه هوافضا نسبت به سال گذشته جذاب‌تر و بهتر بود.


انتهای پیام/

ارسال نظرات