مسئول سازمان اردویی بسیج استان یزد عنوان کرد:

راهیان نور بیمه‌کننده فرهنگ ارزشی کشورمان در مقابله با تهاجم فرهنگی

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه الغدیر استان یزد گفت: راهیان نور می‌تواند بیمه‌کننده فرهنگ ارزشی کشورمان در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن باشد.
کد خبر: ۹۵۸۵۴۷۷
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج؛ علیرضا صادقی با اشاره به اینکه راهیان نور یکی از عملیات‌های بزرگ فرهنگی کشور محسوب می‌شود، اظهار داشت: در سال جاری، ۶ هزار زائر راهیان نور از استان یزد به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند و حضور زائران راهیان نور در سرزمین نور همچنان ادامه دارد و از این میان، دانش‌آموزان و دانشجویان سهم عمده‌ای برای حضور در سرزمین شهدا داشتند.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه الغدیر استان یزد افزود: ۵ هزار دانش آموز طی سال ۱۴۰۲ از سرزمین نور بازدید کردند و با فرهنگ و سیره شهدا آشناتر شدند. اردو‌های راهیان نور دانش‌آموزی جذابیت زیادی دارد و تلاش می‌شود که برای این عزیزان، روایتگرانی انتخاب شود که به زبان دیگری، وقایع جنگ را برای دانش‌آموزان روایتگری کنند که بیشتر قابل فهم و درک باشد.

وی با بیان اینکه حضور دانش‌آموزان در برنامه رزمی و بصیرتی در اردوگاه‌های راهیان نور اهمیت زیادی دارد، گفت: هر چقدر بتوانیم به زبان هنر، وقایع دفاع مقدس را به نسل امروزی منتقل کنیم، ماندگاتر عمل کرده‌ایم و بحمدالله نمایش رزمی فرهنگی که در اردوگاه‌های راهیان نور برای دانش‌آموزان و اقشار مردم برگزار می‌شود، توانسته اثرگذاری زیادی در انتقال مفاهیم و پیام دفاع مقدس داشته باشد.

صادقی تاکید کرد: امسال ۲ هزار دانشجوی یزدی نیز فرصت حضور در سرزمین نور را داشتند و از یادمان‌های دفاع مقدس همچون شلمچه، فکه، طلائیه، شهدای هویزه، اروندکنار و... بازدید کردند.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه الغدیر استان یزد خاطرنشان کرد: هر چقدر بتوانیم برنامه‌های فرهنگی بیشتری را برای اقشار مختلف مردم در سرزمین نور برگزار کنیم، به همان اندازه می‌توانیم در انتقال پیام دفاع مقدس به نسل امروزی و اقشار مختلف مردم موثر واقع شویم؛ در شرایطی که دشمن از هر روش و امکاناتی برای کم‌رنگ کردن ارزش‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی استفاده می‌کند، راهیان نور می‌تواند بیمه‌کننده فرهنگ ارزشی کشورمان در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات