گروه‌های جهادی همواره در کنار حاکمیت فعالیت دارند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: گروه‌های جهادی همواره در کنار حاکمیت فعالیت داشته و این حرکت خالصانه ادامه دارد.
کد خبر: ۹۵۸۵۳۱۴
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سیروس ابراهیمی در آیین اهدای جایزه ملی احسان با هدف تجلیل از فعالان عرصه نیکوکاری بنیاد احسان اظهار کرد: با گذشت ۴۵ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شاهد فعالیت‌های جهادی و تقویت روحیه جهادی‌ هستیم.

 

وی با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان به‌درستی فعالیت‌های جهادی را در قالب همکاری با فعالان جهادی ادامه داده است، افزود: گروه های جهادی در طول عمر با برکت انقلاب در قالب‌های مختلف فعالیت داشته و هنوز ادامه دارد.

 

معاون استاندار لرستان کار جهادی را امری مقدس و مورد تأیید ائمه معصومین دانست و افزود: حال و هوای فعالیت جهادی توأم با اخلاص است و جمهوری اسلامی ایران هیچگاه کار و روحیه جهادی را رها نمی‌کند و گروه‌های جهادی در طول انقلاب در قالب مجموعه‌های مختلف در کنار حاکمیت وجود داشته است.

 

ابراهیمی بر لزوم انسجام‌بخشی به فعالیت‌های گروه‌های جهادی همکار ستاد اجرایی لرستان تأکید کرد و یادآور شد: تلاش کنیم روحیه و تلاش جهادی کمرنگ نشود، چراکه گروه‌های جهادی در جهت اصلاح جامعه و برای رضای خدا کار می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه در برخی موارد گروه‌های جهادی همکار ستاد اجرایی لرستان بدون دفتر و تشکیلات در پرداخت تسهیلات و فعالیت‌ها به مراتب از ادارات قوی‌تر عمل می‌کنند، اضافه کرد: به برکت کارهای جهادی خدمات نظام در دورافتاده‌ترین روستاها رفته است.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان در این آیین اظهار کرد: ستاد اجرایی در قالب سه بنیاد برکت، احسان و ۱۵ خرداد فعالیت‌های خود را پیش می‌برد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار