خبرهای داغ:

برگزاری اردوی راهیان نور کارکنان بسیجی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود

شاهرود_ مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود از اعزام کارکنان بسیجی این شرکت به اردوی راهیان نور و پیشرفت خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۵۱۳۶
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سعید خادمیان گفت: اردوی راهیان نور بستر مناسبی ست تا با گنجینه عظیم دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شویم.
مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود گفت: اردوی راهیان نور، همکاران را با هویت ملی و دینی آشنا می‌کند و آنان را متوجه جان‌فشانی‌های رزمندگان دفاع مقدس در دفاع از دین و کشور عزیزمان می‌کند و می‌توان از این دستاورد معنوی به عنوان ظرفیت و فرصتی ارزشمند برای محکم کردن باور‌های همکاران و خانواده‌ها نام برد.
او با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی برای تقابل با جنگ فرهنگی دشمن، تصریح کرد: برپایی اردو‌های راهیان نور برای جامعه هدف خصوصاً نسل نوجوان و جوان، یکی از راهکار‌های این تقابل است.
خادمیان در پایان خاطرنشان کرد: همکارانی که توفیق شرکت در اردوی عرفانی و روحانی راهیان نور را پیدا کردند، ضمن بازدید از میعادگاه، یادمان و تربت پاک شهدا، و همچنین مرقد مطهر حضرت معصومه (س) در قم، در قالب اردوی پژوهشی راهیان پیشرفت و توسعه آبادانی از موزه‌های کارآموزی و پمپ بنزین منطقه آبادان بازدید و کارشناسان مجرب این مجموعه آثار، دستاورد‌های نفت را به خوبی برای همکاران تشریح و توصیف نمودند.
لازم به ذکر است، اردوی راهیان نور پایگاه مقاومت بسیج لیلة القدر حوزه بسیج ادارات الحدید شهرستان شاهرود شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود، در بازه‌ زمانی ۹ الی ۱۳ اسفند ماه به استعداد یک اتوبوس در مناطق عملیاتی جنوب کشور برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار