مسئول سازمان اردویی بسیج استان قزوین عنوان کرد:

اثرگذاری نمایش رزمی و بصیرتی برای کاروان‌های راهیان نور

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: نمایش رزمی و بصیرتی برای زائران راهیان نور، یکی از برنامه‌های ویژه محسوب می‌شود که باعث درک مفاهیم و سختی‌های دفاع مقدس برای نسل امروز می‌شود.
کد خبر: ۹۵۸۵۰۱۱
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج؛ عطاالله باجلان با اشاره به اینکه اردو‌های راهیان نور در مناطق عملیاتی جنوب کشور به بهترین شکل ممکن در حال برگزاری است، گفت: یک هزار و ۲۰۰ نفر در طول روز‌های گذشته از استان قزوین در سفر‌های معنوی راهیان نور شرکت داشتند.

وی افزود: بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس دوکوهه، اروند کنار، شلمچه، علقمه، هویزه، طلائیه، معراج شهدای اهواز و... جزو برنامه‌هایی است که زائران راهیان نور با حضور در استان خوزستان، از آن بازدید می‌کنند تا با سیره و فرهنگ شهدا آشناتر شوند.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین خاطر نشان کرد: اردوگاهی در خرمشهر و اردوگاه شهید مسعودیان اهواز، محل اسکان زائران راهیان نور استان قزوین است.

باجلان تاکید کرد: حضور زائران راهیان نور دانش آموزی و دانشجویی در مناطق عملیاتی دفاع مقدس اهمیت زیادی دارد چرا که این عزیزان، جزو نسل امروزی جامعه محسوب می‌شوند و پیام شهدا باید نسل به نسل منتقل شود و ما وظیفه داریم که شرایطی را مهیا کنیم که نسل امروزی با سریع‌ترین ابزار و روشی، پیام شهدا را دریافت کنند تا فرهنگ جاودانه دفاع مقدس را در جامعه مان حفظ کنیم.

وی ادامه داد: نمایش رزمی و بصیرتی برای زائران راهیان نور، یکی از برنامه‌های ویژه محسوب می‌شود که به راحتی، دوران مشقت و مقاومت رزمندگان اسلام در مقابل رژیم بعث عراق را در قالب نمایش میدانی به زائران نشان می‌دهد و به اعتقاد من این برنامه‌های نمایشی خیلی اثرگذار و ماندگار است.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین در پایان خاطر نشان کرد: هر چقدر بتوانیم مفاهیم دفاع مقدس را به نسل امروزی منتقل کنیم به همان اندازه توانستیم آینده بهتری را برای کشورمان با تفکر جهادی و انقلابی مهیا کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات