مسئول سازمان اردویی بسیج استان زنجان عنوان کرد:

بازدید زائران راهیان نور از نمایشگاه دستاورد‌های نظامی و موشکی

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: در یادمان بیت‌المقدس در استان خوزستان، نمایشگاهی از توانمندی‌های موشکی و نظامی ایران برای زائران راهیان نور به نمایش در آمده است.
کد خبر: ۹۵۸۵۰۰۶
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج؛ حسین حیدری با اشاره به اینکه راهیان نور، در طول سال جریان دارد و سال به سال به حضور زائران در مناطق عملیاتی دفاع مقدس افزوده می‌شود، گفت: امسال ۱۰ هزار زائر زنجانی توفیق حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس را کسب کردند و با سیره و فرهنگ شهدا آشناتر شدند.

وی افزود: حضور کاروان‌های راهیان نور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس به مدت چهار روز به طول می‌انجامد و در این مدت، زائران از مناطق عملیاتی اروندکنار، شلمچه، یادمان شهدای گمنام اندیمشک، یادمان بیت‌المقدس جهت بازدید از نمایشگاه هوافضای سپاه پاسداران و مشاهده آخرین دستاورد‌های موشکی، یادمان والفجر ۸، یادمان شهدای کربلای ۴، یادمان شلمچه، یادمان طلائیه، یادمان شهدای هویزه، بازدید موزه دفاع مقدس شهر خرمشهر و... بازدید می‌کنند.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان خاطر نشان کرد: سفر‌های راهیان نور جزو سفر‌های معنوی محسوب می‌شود که برای نسل امروزی نیاز است چرا که دشمن در تلاش است تا از طریق جنگ رسانه‌ای و فرهنگی، باعث مخدوش شدن فرهنگ و سیره شهدا شود، اما می‌بینیم که اردو‌های راهیان نور بیمه کننده جوانان در مقابله با جنگ روانی دشمنان است.

حیدری گفت: در برخی از یادمان‌های دفاع مقدس همچون یادمان بیت‌المقدس در استان خوزستان، نمایشگاهی از توانمندی‌های موشکی و نظامی ایران به نمایش گذاشته شده است که کاروان‌های راهیان نور ضمن بازدید از یادمان، با این پیشرفت و توسعه ایران اسلامی هم آشناتر می‌شوند و این موضوع به عنوان راهیان نور، باعث ایجاد غرور در میان جوانان می‌شود.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در پایان خاطر نشان کرد: راهیان نور در امتداد دفاع مقدس است و باید برای تقویت هر چه بیشتر این اردوها، از هیچ تلاشی دریغ نکرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات