مسئول سازمان فضای مجازی بسیج:

معنویت و بصیرت از دستاوردهای سفرهای راهیان نور است

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج نتیجه و دستاورد راهیان نور را معنویت و بصیرت دانست و گفت: این سفرها باعث آشنایی نسل امروزی با قهرمانان دفاع مقدس می‌شود.
کد خبر: ۹۵۸۵۰۰۵
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج؛ مسلم معین اظهار داشت: کتاب‌های بسیارخوبی در حوزه دفاع‌مقدس نوشته شده است که قابلیت تبدیل شدن به فیلم را دارد که به قطع یقین می‌تواند برای مخاطب جذاب باشد.

مسئول فضای مجازی بسیج با اشاره به اینکه شخصیت‌هایی که در دوران دفاع مقدس نقش‌آفرین بودند، هرگز فراموش نمی‌شوند، گفت: نیک می‌دانیم، اردو‌های راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی یک سنت حسنه است که باید ادامه یابد و در همین سفرها، بسیاری از نوجوانان و جوانان با شخصیت‌ها و قهرمانان دوران دفاع مقدس آشناتر می‌شوند.

او در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه هر یک از عملیات‌های دفاع مقدس می‌تواند دستمایه تولید آثاری فاخر قرار گیرد، اظهارداشت: نباید اجازه داد حادثه عظیم دفاع مقدس دستخوش فراموشی شود.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج یادآورشد: دفاع مقدس حادثه‌ای نیست فقط بخواهیم درباره آن سخن بگوییم یا به گفتن چند جمله کوتاه مختصر شود؛ دفاع مقدس باید برای نسل امروزی به روش‌های مختلف بیان شود.

معین، برگزاری اردو‌ی راهیان نور را یکی از کار‌های بسیار ارزشمند در جهت شناسایی هر بیشتر شهدا به نسل جوان و نوجوان دانست و گفت: بازدید از مناطق عملیاتی و روایت خوب از دوران دفاع مقدس تاثیر بسیاری در سبک زندگی شهدایی در جامعه دارد.

وی نتیجه و دستاورد راهیان نوررا معنویت و بصیرت دانست و افزود: وقتی زائری به مناطق عملیاتی می‌رود و محل شهادت شهدا را می‌بیند بر معنویت وی افزوده می‌شود.

معین یادآور شد: مستکبرانی که ایران را تهدید به تحریم و حمله نظامی می‌کنند اگر طلائیه، شلمچه و اروند که نماد مقاومت این ملت است را از نزدیک ببینند جرات تهدید کردن را فراموش می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات