جانشین فرمانده سپاه تهران بزرگ عنوان کرد:

اهمیت معرفی قهرمانان دفاع مقدس به جوانان

جانشین فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: ضروری است تا بهترین زمینه را برای معرفی شاخص شهدا و همچنین قهرمانان دفاع مقدس فراهم کنیم.
کد خبر: ۹۵۸۵۰۰۴
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج؛ سردار محمود توکلی گفت: شهدا نیازی به تعریف ندارند چرا که حرکت آنان مقابل دشمنان الگویی است که می‌تواند برای جوانان و نوجوانان این مرز و بوم در جهت دفاع از کیان و آرمان کشور باشد.

وی اظهارداشت: اردوی راهیان نور ابزار خوبی برای معرفی رشادت و از جان گذشتگی شهدا است، آنان هیچ تعلق خاصی نسبت به هیچی نداشتند؛ تنها هدف آنان آسایش مردم ایران بود، تعصب خاصی به نظام و رهبری داشتند.

جانشین فرمانده سپاه تهران بزرگ یادآور شد: با یک نگاه اجمالی به وصیت‌نامه شهدا متوجه می‌شویم که آنان چرا جنگیدند، از مهمترین خواسته آنان این بود که همیشه و در هر زمان کنار رهبری و گوش به فرمان این شخصیت بزرگوار باشیم.

او در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه شهدا زنده‌اند، معتقدم ادامه راه آنان چیزی جز خیر و برکت حاصل دیگری برای کشور نخواهد داشت، افزود: زنده نگه داشتن یاد شهدا باید با همت و تلاش و بکارگیری هنر و استفاده از شیوه‌های خلاقانه و جذاب، یاد و خاطره و سلوک و مجاهدت شهدا به نسل جوان و نسل‌های بعدی منتقل شود.

جانشین فرمانده سپاه تهران بزرگ، اردوی راهیان عظیم نور را یک حرکت ویژه با هدف آشناسازی جوانان و نوجوان با بلند قامتانی که مقابل دشمنان ایستادند و اجازه رخنه آنان به کشور ندادند، گفت: ضروری است تا بهترین زمینه را برای معرفی شاخص شهدا فراهم کنیم.

سردار توکلی ادامه داد: شهدا با نثارجانشان، باعث حفظ اسلام، انقلاب و کشور شدند؛ باید قدردان و ادامه‌دهنده راه این بزرگواران باشیم.

جانشین فرمانده سپاه تهران بزرگ، اردوی راهیان عظیم نور را یک حرکت ویژه با هدف آشناسازی جوانان و نوجوان با بلند قامتانی که مقابل دشمنان ایستادند و اجازه رخنه آنان به کشور دانست و در پایان گفت: ضروری است تا بهترین زمینه را برای معرفی شاخص شهدا و همچنین قهرمانان دفاع مقدس فراهم کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات