خواننده موسیقی سنتی و پاپ ایران:

تبلیغات اردوهای راهیان نور کافی نیست

خواننده موسیقی سنتی و پاپ ایران گفت: تبلیغات و اجرای اردوی راهیان نور باید دائمی باشد؛ نباید وقفه‌ای در اجرای آن وجود داشته باشد.
کد خبر: ۹۵۸۵۰۰۳
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج؛ محمد گلریز اظهار داشت: تبلیغات در بحث دفاع مقدس اثرگذار است؛ اینکه مردم و جوانان ما از نزدیک مناطق عملیاتی را ببینند و راویان روایتگری خوبید داشته باشند؛ معتقدم کاری بسیار مفید و ارزشمند است.

او ادامه داد: به نظرم حضور همه ارگان‌های مختلف در زمینه اجرای بهتر اردوی راهیان نور ضروری است معتقدم تمام شبکه‌ها، رسانه‌ها و حوزه‌های هنری باید به میدان بیایند تا دوران دفاع مقدس از یاد‌ها نرود؛ به قول مقام معظم رهبری یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست. این موضوع باید نهادینه شود؛ معتقدم راهش این است که در زمینه اردو‌های راهیان نور تبلیغات گسترده‌تری انجام شود تا مردم برای حضور در مناطق عملیاتی تشویق شوند.

خواننده موسیقی سنتی و پاپ ایران اظهارداشت: نباید اجازه دهیم جوانان ما در فضای منفی دشمنان قرار بگیرند، تبلیغات و اجرای اردوی راهیان نور باید دائمی باشد؛ نباید وقفه‌ای در اجرای آن وجود داشته باشد.

خواننده موسیقی سنتی و پاپ ایران با اشاره به اینکه نه فقط ایران بلکه کل دنیا بر مبنای تبلیغات فرهنگی و رسانه‌ای بنا شده است، گفت: همه می‌دانیم؛ تبلیغات حرف اول را در دنیا می‌زند، در رابطه با راهیان نور هم اینطور است نیاز است تبلیغات را در این زمینه گسترده کنیم.

گلریز ادامه داد: زنده نگه داشتن یاد شهدا از واجب اوجبات است، دشمنان بدانند نسل جوان و نوجوان ما فهمیده‌اند و نمی‌تواند اثر منفی خودش را به آنان القاء کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات