خبرهای داغ:

حماسه جاودانه مردم دشت آزادگان در دفاع مقدس

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت : مردم دشت آزادگان در دوران دفاع مقدس حماسه های جاودانه در تاریخ کشورمان ثبت کردند .
کد خبر: ۹۵۸۴۸۷۲
|
۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، سردار سرتیپ احمد رضا رادان در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سرباز وطن شهید محمد رضا سبحانی که با حضور رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس کشور، مسئولان، فرماندهان نیرو‌های مسلح، ایثارگران، خانواده‌های معظم شاهد، عشایر غیور و قشر‌های مختلف مردم برگزار شد، افزود: شهید سبحانی نشان از مقاومت است و نشان مردان با غیرت است.

وی افزود: شهید سبحانی دو حماسه سازی کرد اول اینکه با شجاعت و دلاوری خود توانست یک تن جلوی لشکر عراق را بگیرد و دشمن را زمین گیر کند و حماسه دوم او این بود که با افتخار به درجه رفیع شهادت نائل شد.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: مردم دشت آزادگان در دوران دفاع مقدس حماسه‌های جاودانه در تاریخ کشورمان ثبت کردند و جهاد شما از جنس ایثار و فداکاری است.

سردار حاجتی، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان نیز در این مراسم گفت: مردم دشت آزادگان مردم دیار غیرت و مردانگی هستند و همیشه پای میدان و حضوری فعال در تمامی عرصه‌ها هستند.

وی با اشاره به اینکه در شهر سوسنگرد یک مرکز فرهنگی بزرگی ایجاد خواهد شد، افزود: ما هر چه اقدامات فرهنگی بیشتری در یادمان‌های دفاع مقدس انجام دهیم، سیر و حضور راهیان نور افزایش می‌یابد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار