همزمان با سراسر کشور زنگ جشن نیکوکاری در مدارس شهرستان نیکشهر نواخته شد

جشن احسان و نیکوکاری و یادواره شهید فائزه رحیمی با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و عاون سیاسی فرماندار در شهرستان نیکشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۴۶۰۲
|
۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۳

به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر، جشن احسان و نیکوکاری و یادواره شهید فائزه رحیمی با حضور سرهنگ پاسدار حسین نکوئی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر، مهندس عباس داودی معاون سیاسی فرماندار، ساره باور مدیر آموزش و پرورش و اعضای شورای اداری در شهرستان نیکشهر برگزار شد.

سرهنگ حسین نکوئی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید فائزه رحیمی گفت: جشن نیکو کاری یکی از مهمترین و تاثیر گذارترین برنامه های فرهنگی برای کمک به قشر زیر خط فقر جامعه است.

وی افزود: در دین مبین اسلام دستورات فراوانی برای کمک به همنوعان و قشر نیازمند جامعه بیان شده است و کمک به دیگران در سفارشات مختلف امامان و معصومین(ع) آمده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر تصریح کرد: جشن نیکو کاری مختص به زمان و ساعت خاصی نمی باشد و اجرای این برنامه‌ها در راستای تقویت فرهنگ نوع دوستی و ترویج اخلاق احسان، عطوفت و مهربانی بسیار مناسب و شایسته است.

مهندس عباس داودی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار نیکشهر گفت: جشن احسان و نیکوکاری، هر ساله با هدف ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در بین مردم و همچنین ایجاد زمینه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در راستای تامین بخشی از نیاز، نیازمندان برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار