خبرهای داغ:
محمدی مهر:

مجموعه قضایی استان همدان هماهنگ و همگون است

همدان-رئیس کل دادگستری استان همدان با اشاره به اینکه مجموعه قضایی استان هماهنگ و همگون است، گفت: همه باید در راه خدمت به مردم و برقراری عدالت پیشگام باشیم و در این راستا یکدیگر را یاری کنیم.
کد خبر: ۹۵۸۴۵۸۱
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷
مجموعه قضایی استان همدان هماهنگ و همگون است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، بهروز محمدی‌مهر در آیین تکریم و معارفه دادستان همدان که با حضور دادستان کل، معاونین و مسئولین دستگاه‌های اجرایی در سالن شهید بهشتی همدان برگزار شد، اظهار کرد: حماسه ۱۱ اسفند توسط مردم شریف ایران رقم خورد و قریب به ۵۰ درصد از مردم در این انتخابات شرکت کردند که پیروزی دیگر برای ملت بود.

وی با بیان اینکه یکی از فعال‌ترین افراد در مجموعه قضا دادستان مرکز استان، دکتر خانجانی بود که با مجاهدت‌های ۵ ساله اقدامات موثری انجام دادند، افزود: مجموعه قضایی استان مجموعه هماهنگی است و آقای نجفی همکاری خوبی با دستگاه قضا دارد و برخاسته از همین دستگاه است.

رئیس کل دادگستری استان همدان با اشاره به اینکه مجموعه قضایی استان هماهنگ و همگون است و در این راستا موفقیت هر فرد در این مجموعه به معنای موفقیت مجموعه است، ابراز کرد: همه باید در راه خدمت به مردم و برقراری عدالت پیشگام باشیم و در این راستا یکدیگر را یاری کنیم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار