مشارکت مرکز نیکوکاری حضرت ابوالفضل در تامین جهیزیه نوعروسان

زنجان_ رئیس هیات مدیره مرکز نیکوکاری حضرت ابوالفضل (ع ) با اشاره به مشارکت این خیریه در طرح جوانی جمعیت گفت: این مرکز در تهیه جهیزیه برای زوج‌های جوان مشارکت می‌کند.
کد خبر: ۹۵۸۴۵۳۷
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۹

 

مشارکت مرکز نیکوکاری حضرت ابوالفضل برای تامین جهیزیه نوعروسان

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، علی جعفری، در نخستین همایش تکریم و تجلیل از خیرین همکار با این مرکز اظهار کرد: این مرکز در طرح جوانی جمعیت هم سهیم است و در این راستا ماهانه به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان در تامین جهیزیه زوج‌های جوان نیازمند مشارکت می‌کند.

رئیس هیات مدیره مرکز نیکوکاری حضرت ابوالفضل (ع) با اشاره به اختصاص بیش از ۱۰ واحد مسکونی رایگان برای زوج‌های جوان محروم افزود: در این طرح زوج‌های جوان بی‌بضاعت به مدت دو سال بطور رایگان از این واحد‌های مسکونی استفاده می‌کنند و پس از دو سال آن را به زوج جدید تحویل داده می‌شود.

در ادامه روح‌الله صالحی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان در این مراسم با بیان اینکه این نهاد دو راهبرد عمده را پیگیری می‌کند، تصریح کرد: توانمندسازی و هوشمندسازی خدمات راهبرد‌های مد نظر هستند که در کنار آن بعد مردمی این نهاد و ایجاد و توسعه ساختار‌های مردمی برای اثرگذاری محرومیت‌زدایی مد نظر است.


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان تاکید کرد: موفقیت‌های استان در حوزه فعالیت‌های خیریه‌ها مرهون ساماندهی و گفتمان‌سازی انجام شده در این حوزه است.


وی مردم‌محور، مسجدمحور و محله محور را از شاخصه‌های مرکز نیکوکاری حضرت ابوالفضل اعلام کرد و افزود: همین شاخصه‌ها منجر به تقویت جایگاه این مرکز شده است.


صالحی تاکید کرد: مراکز نیکوکاری به عنوان بازوی مهم اجرایی کمیته امداد عمل می‌کنند که گواه آن ۵۲ درصد خدماتی است که از طرف مراکز نیکوکاری ارائه شده، ضمن اینکه چشم‌انداز ما ارتقای این وضعیت است چرا که بالغ بر ۷۸ هزار نفر از این مراکز خدمات دریافت کرده‌اند.

فاطمه عسگری

ارسال نظرات
آخرین اخبار