جانشین سازمان بسیج مستضعفین مطرج کرد:

بازدید ۷.۵ میلیون نفر از یادمان‌های دفاع مقدس سراسر کشور

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون، افتخار اعزام بیش از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر را به سرزمین‌های راهیان نور داشته‌ایم، گفت: تاکنون ۷ میلیون و ۵۰۰ نفر در یادمان‌های دفاع مقدس سراسر کشور حضور یافته‌اند.
کد خبر: ۹۵۸۴۵۳۲
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۸

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج؛ امروز در مراسم «سرزمین ره آورد نور» که در آبادان برگزار شد، اظهار داشت: مقام معظم رهبری دفاع مقدس را به عنوان معدن تمام نشدنی و یک گنجینه پر سود و پر منفعت برای مردم معرفی می‌کنند و همچنین راهیان نور را فناوری عنوان می‌کنند.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون، افتخار اعزام بیش از 2 میلیون و 800 هزار نفر را به سرزمین‌های راهیان نور داشته‌ایم، گفت: تاکنون 7 میلیون و 500 نفر در یادمان‌های دفاع مقدس سراسر کشور حضور یافته‌اند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به برنامه‌های انجام شده در یادمان‌های دفاع مقدس، گفت: اجرای بیش از 400 رزمایش، اجرای صد‌ها نمایش و سرود و روایتگری انجام شد که مورد توجه و استقبال زائران به ویژه جوانان قرار گرفت.

وی در ادامه با بیان اینکه 7 هزار و 400 راوی و 12 هزار و 460 مبلغ در راهیان نور در حال فعالیت هستند، گفت: تلفیق اردو‌های پیشرفت و راهیان نور اثرگذاری اردو‌ها را مضاعف کرده است.

قریشی گفت: از برجستگی‌های این اردو‌ها حضور جوانان و اساتید و طلاب و روحانیون و هنرمندان و ورزشکاران است که به برکت تدابیر سردار سلامی و سردار سلیمانی و تلاش‌های سایر نیرو‌ها و گروه‌های فعال در راهیان نور است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات