خبرهای داغ:
سرهنگ مختاری عنوان کرد

عدم نظارت بر تبلیغات شهری در نهاوند/ انتخابات روزی افتخارآمیز برای ملت ما

همدان-فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: عدم نظارت بر تبلیغات شهری اعتراض متدینین شهرستان را به همراه داشته که امیدواریم این مشکل به زودی برطرف شود.
کد خبر: ۹۵۸۴۳۲۷
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳
عدم نظارت بر تبلیغات شهری در نهاوند/ انتخابات روزی افتخارآمیز برای ملت ما

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی مختاری در هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند ضمن تقدیر و تشکر از مردم همیشه در صحنه نهاوند در بحث انتخابات اظهار کرد: انتخابات سرنوشت‌سازترین رویداد سیاسی کشور است که با وجود حوادث و هجمه‌ای که روی مردم ما بود اما پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و این یک کار بسیار ارزشمند بود.

وی گفت: این انتخابات بر خلاف خواست دشمنان برگزار شد و به عنوان روزی افتخارآمیز برای ملت ما به ثبت رسید و مثل همیشه برنده اصلی این انتخابات مردم عزیز ما بودند که با بصیرت خود دست رد به سینه دشمنان زدند و حماسه‌ای بزرگ آفریدند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در ادامه با اشاره به پیش رو بودن ماه مبارک رمضان بیان کرد: ماه رمضان ماه برکت، مغفرت، توبه و ماه بازگشت به درگاه الهی است، ماه رمضان، ماهى با عظمت و مقدس است.

وی افزود: با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان، فضاسازی سطح شهر برای استقبال از این ماه عزیز و اقدامات لازم برای جلوگیری از بی‌احترامی به این ماه مثل بسته بودن اغذیه سراها، کافه‌ها و ... در دستور کار قرار گیرد.

مختاری همچنین با توجه به در پیش رو بودن ایام نوروز و اعتراض متدینین شهرستان به عدم رعایت عفاف و حجاب گفت: متأسفانه در سطح شهرستان تبلیغات ضدفرهنگی کاشت ناخن در  تابلوهای سطح شهر و جایگاه‌های مسافران مستقر در میدان سابق ابوذر و کانال‌های پرمخاطب افزایش یافته است.

وی افزود: همچنین بی‌حجابی در بین فروشندگان مغازه‌های سطح شهر و پاساژها که غالباً توجهی هم به تذکر آمرین به معروف ندارند و تبلیغات بلاگرهای بی‌حجاب برای مغازه‌ها و فروشگاه‌های سطح شهر و تصویربرداری از این افراد در سطح خیابان و اماکن تفریحی همچون بام نهاوند، سراب گیان، سراب فارسبان، سراب گاماسیاب و ... نیز افزایش یافته که این برای شهرستان نهاوند مناسب نیست.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به نظارت ضعیف ادارات اصناف و صمت در سطح شهرستان تصریح کرد: ادامه هنجارشکنی برخی فروشندگان البسه زیر زنانه و عدم توجه به تذکرهای داده شده و نمایش انواع البسه زیر در پشت ویترین، نظارت قوی می‌خواهد که متأسفانه در این خصوص کم کاری شده است.

وی افزود: همچنین نظارت بر باشگاه‌های بدنسازی که تبلیغات آنها با تصاویر نامناسب بانوان انجام شده، رستوران‌ها، کافه رستوران‌ها و سالن‌های مراسمات، بابت رعایت مسائل و یا گاهاً مراسمات مختلط نیز بسیار ضعیف انجام‌شده است .

مختاری تصریح کرد: عدم نظارت بر تبلیغات شهری، با توجه به حرام بودن کاشت ناخن طبق فتوای همه مراجع تقلید و ترویج گناه، تبلیغاتی که در ایستگاه‌های تاکسی، جلوی بانک‌ها ناموزن با شرع و عرف اعتراض متدینین شهرستان را به همراه داشته که امیدواریم این مشکل به زودی برطرف شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار