مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام؛

بایستی فرهنگ قرآنی را در سطح جامعه نشر دهیم

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام گفت: بایستی فرهنگ قرآنی را در سطح جامعه نشر دهیم
کد خبر: ۹۵۸۴۲۴۷
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجه الاسلام علی اشرف علیمحمدی ؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام در گردهمایی شهید سروری راد ۲ که با حضور فعالان فرهنگی بسیج در شهر ایلام برگزار شد، گفت: بایستی با قرآن انس داشته باشیم و فرهنگ قرآنی را در سطح جامعه نشر دهیم و فرهنگ قرآنی به ما می آموزد که فعالیت جهادی انجام دهیم و به مردم در زمینه هایی که نیاز دارند خدمت کنیم.

 

 حجه الاسلام علیمحمدی با اشاره به تحولات غزه گفت: حماس درحال مبارزه هست ولی برخی از کشورهای مسلمان در حال معامله با اسراییل هستند و این بخاطر مهجور بودن قرآن و آموزه های اسلامی است.

 

وی ادامه داد: امروز ما به لطف دستان توانمند جوانانمان توانسته ایم که به خودباوری برسیم و خودکفا باشیم ، نیروی دریایی ما در اقیانوس ها عمق راهبردی دارد و در آسمان پهبادهای ما برتری هوایی دارند و همه این دستاوردها بخاطر فرهنگ خودکفایی در بخش نظامی ما است و شهید طهرانی ها در گسترش این فرهنگ تلاش کرده اند و نگاه و فرهنگ جهادی بایستی به سایر عرصه های کشور تعمیم داده شود.

 

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان ایلام افزود : در زمان طاغوت هویت ما را از بین برده بودند و فرهنگ غربی را در ایران تبلیغ می کردند و مستشاران آمریکایی همه مسایل راهبردی ما را تحت کنترل خود داشتند و ما اجازه نداشتیم که کوچکترین دخالتی در صنایع داشته باشیم اما امروز ما با آمریکا و ابرقدرت های بزرگ دنیا دست و پنجه نرم می کنیم و شرق نیز با ما همراه شده است.

 

علی اشرف علیمحمدی در پایان گفت: آینده دنیا ازآن نظام مقدس جمهوری اسلامی است بشرطی که با قرآن انس داشته باشیم و فرهنگ قرآنی را در سطح جامعه نشر دهیم و فرهنگ قرآنی به ما می آموزد که باید تمامی سطوح به خصوص محلات و پایگاه‌ها فعالیت جهادی انجام دهیم و به مردم در زمینه هایی که نیاز دارند خدمت کنیم.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار